تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820082387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار: جایگاه سمنان در برنامه ششم شناسایی و معرفی شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار: جایگاه سمنان در برنامه ششم شناسایی و معرفی شود سمنان - ایرنا - استاندار سمنان گفت: باید جایگاه این استان در برنامه ششم شناسایی و معرفی شود و از ظرفیتها و توانمندی های موجود با توجه به اعتبارات بهره مناسبی گرفته شود.


ˈمحمد وکیلیˈ روز شنبه در نشستی شناخت مسیر توسعه استان سمان را ضروری و مهم خواند و افزود: در بخش صنعت و معدن در نظر است مطالعات جامعی با کمک مشاور در استان انجام شود تا راهکارهای توسعه صنعتی استان سمنان و زمینه جذب سرمایه گذاری بیشتر مهیا شود.
وی با تاکید بر اینکه طرح آمایش سرزمین مسیر توسعه و آبادانی استان سمنان را مشخص می کند افزود: تهیه طرح آمایش سرزمین در این استان در حال اجراست و بر اساس این طرح و اجرای آن مسیر توسعه مشخص و مزیتهای نسبی، امکانات بالقوه و منابع موجود در هر نقطه شناسایی و بر اساس آن برنامه ریزی و تصمیم گیری می شود.
وکیلی افزود: با طرح جامع صنعت باید مشخص شود که کدام صنعت در کدام نقطه استان مناسب تر است و بر اساس آن توازن منابع در استان سمنان ایجاد شود.
وی در خصوص بخش کشاورزی این استان نیز گفت: در این بخش مزیتهای فراوانی وجود دارد که باید به بحث فراوری محصولات توجه لازم صورت گیرد.
استاندار سمنان به خشکسالی در این استان اشاره کرد و افزود: از امکانات و منابع آبی باید بهره برداری لازم صورت گیرد ،در این بحث با توجه به مشکلات دامپروری در اسفند برای عشایر با تانکر آب فراهم شد و در مصرف آب استفاده بهینه از آن مهم و ضروری است.
وکیلی در خصوص رونق گردشگری استان سمنان نیز گفت: سند توسعه گردشگری می تواند کمک کند از توانمندی های این بخش استفاده شود و در مسیر این استان منابع و امکانات تاریخی و طبیعی فراوانی وجود داردکه با استفاده از این امکانات باید صنعت گردشگری و توریسم در استان فعال شود.
استاندار سمنان در خصوص اشتغال نیز بر فراهم کردن فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال تاکید کرد و افزود: بازنگری در سند توسعه اشتغال بر اساس نیازها و نوع متقاضیان امر مهمی است.ک/2
599/608
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن