تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804455786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت تدبیروامید به دنبال واردات بی رویه و ریخت و پاش های بیهوده نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: دولت تدبیروامید به دنبال واردات بی رویه و ریخت و پاش های بیهوده نیست اراک- ایرنا- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت تدبیر و امید به دنبال واردات بی رویه و ریخت و پاش های بیهوده برای ایجاد رضایت کوتاه مدت در بین مردم نیست، بلکه با ایجاد اشتغال بدنبال رفاه عمومی برای مردم و پیشرفت کشور است.


ˈ علی ربیعی ˈ روز شنبه در آیین تجلیل از کارگران تلاشگر استان مرکزی در اراک افزود: دولت سه اصل مهم رفاهی، اشتغال و تولید را در جامعه دنبال می کند و در سال 93 با اختصاص مبالغ قابل توجهی به بیمه مردم ایران به دنبال ایجاد رفاه در بین خانواده ها است تا اگر در خانواده ای بیمار سرطانی وجود دارد با مشکل بیشتری مواجه نشود.
وی، با بیان اینکه سال 93 سال اشتغال و تولید است افزود: سرمایه گذاران و کارآفرینان باید با اعتماد به صنایع و سود کم، زمینه اشتغال و تولید را در جامعه فراهم کنند.
وی اظهار کرد: کارگران و کسانی که به پیشرفت کشورو تولید کالا کمک می کنند، در جامعه تولید محور از ارزش بالایی برخودارند، زیرا جامعه ای که حیات اجتماعی آن وابسته به کار و کارگر است جامعه ای زنده است که طلاق و سایر مشکلات اجتماعی در آن کم و سرمایه اقتصادی و راههای معاش مردم زیاد است.
وی اضافه کرد: در جامعه نفتی ارزش ها، رانت خواری است و سیاست ها ی آن بر اساس کلاه برداری بنا نهاده شده و یک شبه پولدار شدن ارزش است.
وزیر تعاون کارو رفاه اجتماعی در خصوص پرداخت مطالبات بازنشستگان اظهارکرد: مطالبات و افزایش دستمزد 20 درصدی بازنشستگان پرداخت شده است و پنج درصد باقی مانده آن نیز پرداخت خواهد شد.
ربیعی با بیان اینکه آمار کارخانه های در معرض تعطیلی برای حفظ اشتغال موجود جمع آوری شده گفت: برای تکمیل ظرفیت های کارخانه های موجود و ایجاد اشتغال و تولید در آنها نیز تلاش شده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه کسی حق ندارد به اموال مردم چوب حراج بزند، ادامه داد: تامین اجتماعی با 200 هزار میلیارد ریال تحویل این وزارت خانه شد که امروز سرمایه آن به 300 هزار میلیارد افزایش یافته و برای حفظ سرمایه مردم جلوی تمام کادوها گرفته شده و با آن به شدت برخورد می شود.
وی، اولویت دولت تدبیر و امید را حرکت به سمت توسعه و پیشرفت استان ها عنوان و اضافه کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با ایجاد کمیته دائم مسائل استانی این موضوع را پیگیری می کند وبسته کاری حمایتی این وزارتخانه تعاونی ها، آموزش فنی و حرفه ای و مشاغل روستایی را شامل می شود.
ربیعی، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با هوشمندی کار را در کنار فرهنگ قرار داده است، افزود: فرهنگی که در آن تولید ارزش باشد سیاست ها و حرکت آن به سمت پیشرفت برنامه ریزی می شود.
استاندار استان مرکزی نیز در این آیین گفت: معلمان موجب دانایی جامعه شده و کارگران با تولید به جامعه منافع می رسانند.
ˈمحمد حسین مقیمیˈ افزود : دولت تدبیر و امید با توجه به مشکلاتی که در زمان آغاز به کار با آن مواجه بوده دو مسئله اساسی رفاه اجتماعی و کار و فعالیت را در صدر برنامه های خود قرار داده است.
وی ادامه داد: دولت برای رفاه اجتماعی، مرحله دوم هدفمندی یارانه ها را به مجلس ارائه کرد و با اختیاراتی که مجلس داده است تصمیماتی گرفته که آثار آن در رفاه اجتماعی پدیدار می شود.
استاندار استان مرکزی خاطر نشان کرد: از 15 اردیبهشت امسال همه مردم بیمه خواهند شد و این مسئله ای است که مردم چند سال دنبال می کردند و با تدبیر دولت و همکاری مجلس محقق شده است.
مقیمی ساماندهی مسائل اقتصادی، توجه به اشتغال و کم کردن بیکاری در جامعه را از اولویت های دولت عنوان کرد و گفت: دولت تدبیر و امید موفق شد جلوی رشد تورم را گرفته و نرخ رشد آن را از 45 درصد به 35 درصد کاهش دهد.
وی، با بیان اینکه رونق اقتصادی و اشتغال با استفاده از امکانات کشور، سرمایه ملی و نیروی توانمند کشور محقق می شود افزود: اولین دستور کار استانداری استان مرکزی رسیدگی به مسائل واحدهای صنعتی است.
مقیمی یادآور شد: تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در استان از دیگر اقدامات استانداری است تا اشتغال افزایش یابد.
در این آئین که با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استان مرکزی برگزار شد، از کارگران، مدیران کارگروهها و واحدهای تولیدی نمونه و تلاشگر استان تجلیل به عمل آمد.ک/2
716/559 / 1539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن