تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819964116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو شورای شهر اصفهان: شهردار هماهنگ نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عضو شورای شهر اصفهان: شهردار هماهنگ نیست اصفهان- ایرنا- نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار اصفهان در جلسات قبل از انتخاب مجدد به این سمت اعلام کرده بود که با شورا همگام خواهد بود، اما شواهد بر خلاف این وعده هاست.


به گزارش ایرنا، ˈاحمد شریعتیˈ روز شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: شهردار باید سرباز شورا باشد اما در حال حاضر شهردار اصفهان نقش سپهبد را ایفا می کند.
وی با انتقاد از رویه پیش گرفته شده در هشت ماه اخیر توسط شهردار اصفهان گفت: سالی که در آن قرار به مدیریت جهادی گذاشته شده نباید شاهد اینگونه رفتارها باشیم.
وی با بیان اینکه کار برای مردم فراتر از تصمیم گیری در اتاق های بسته است، افزود: دیدارهای مردمی که قبل از آن غربالگری انجام شود، گرهی از مشکلات مردم باز نخواهد کرد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از بی توجهی شهردار اصفهان به روز ملی شوراها و عدم تبریک این روز به اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان انتقاد کرد.
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان درباره مجوز اخذ عوارضی توسط شرکت آب و فاضلاب از مردم تحت عنوان حق آماده سازی انشعابات انتقاد کرد و گفت: این موضوع در حالی است که وضع فاضلاب شهر اصفهان اسفبار است.
وی خواستار ارائه گزارشی از سوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان درباره چگونگی استفاده از این درآمدها شد.
عضو دیگر شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با اشاره به روز جهانی کارگر اظهار کرد: شهرداری اصفهان باید برای احقاق حقوق کارگران تحت پوشش خود اقدام کند.
ˈمحمد رضا فلاحˈ گفت: متاسفانه حقوق کارگرانی که به صورت پیمانکاری با شهرداری اصفهان کار می کنند در اغلب موارد ضایع می شود.
عضو دیگر شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با اشاره به فراهم شدن زمینه هایی برای جذب سرمایه گذاران در استان اصفهان اضافه کرد: فضای مناسبی برای حضور سرمایه گذاران در شهرداری فراهم نشده است.
ˈسید احمد عاملی ˈخواستار انجام اقدامات عملی شهرداری اصفهان برای رفع مشکلات شد.
وی همچنین از تشکیل کارگروه زاینده رود در شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم در جهت بهبود وضعیت زاینده رود گام برداریم.
شورای چهارم شهر اصفهان سال گذشته سقاییان نژاد را با اکثریت آرای اعضا در سمت شهرداری اصفهان ابقا کرد.
پ/7135/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن