تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820308177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضوشورای شهرتهران:طبق قانون برخی ازوظایف دولت به شهرداری واگذار شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عضوشورای شهرتهران:طبق قانون برخی ازوظایف دولت به شهرداری واگذار شود تهران بزرگ - ایرنا - عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای چهارم امیدوار است تا برخی از وظایف دولت که طبق قانون در برنامه سوم پیش بینی شده بود به شهرداری واگذار شود.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری تهران، محمد حقانی با ارزیابی عملکرد شورای چهارم گفت: در این دوره تعداد اعضای شورا نسبت به دوره های قبل بیشتر شده و نگرش اعضا در جمع نسبت به مسایل شهری بهتر شده است و تجربه ای که شوراها در طول 3 دوره گذشته داشتند این دوره را تکمیل تر کرده است.
وی در خصوص تعامل شورای چهارم با دولت گفت: قطعاً تعامل شورای شهر چهارم با دولت بهتر از دوره های قبل است در این دوره از شورا از مسئولین شهری و کشوری دعوت می شود تا به سئوالات اعضا پاسخگو باشند.
این عضو شورای شهرتهران افزود: در برخی از جلسات علنی شورا تعدادی از وزرا و مدیران شهری دعوت شدند و مسائل و مشکلات شهر را به آنها منتقل کردیم و نقطه نظرات آنها دریافت شد و در کمیسیون ها و کارگروههای تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
این عضو شورای شهر اظهار کرد: با توجه به وضعیتی که کلان شهر تهران دارد خود مدیریت شهری یک دولت کوچک به شمار می آید که می تواند در مسائل ملی تاثیرگذار باشد.
حقانی با اشاره به دیدار اخیر اعضاء شورا با مقام معظم رهبری و فرمایش ایشان مبنی بر این که شورای شهر تهران آیینه تمام نمای فعالیت های شوراهای کشور است، ابرازامیدواری کرد تا بخشی از وظایف دولت را که طبق قانون در برنامه سوم پیش بینی شده بود از طرف دولت به شهرداری واگذار شود تا برخی از مشکلات شهربرطرف شود .
وی درادامه به عملکرد شورا در این دوره پرداخت و گفت: به لحاظ همین ویژگی ها در این دوره خیلی سریعتر توانستیم کمیسیون های 6 گانه را تشکیل دهیم که تصویب تمامی لوایح شهرداری و یا طرحهایی را که خود شورا مطرح می کند، در این کمیسیونها و 22 کمیته شورا و تعداد زیادی کارگروههای تخصصی بررسی می شود.
این عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: شورای چهارم دارای بهترین کارشناسان مدیریت شهری است که با استفاده از تجارب شوراهای گذشته، راحت تر می تواند در خصوص طرحها، لوایح و برنامه های شهرداری و بویژه برنامه 5 ساله دوم اظهار نظر بکند.
وی افزود: در این شورا بودجه های عملیاتی شهرداری بررسی و همچنین بودجه برنامه 5 ساله دوم نیز بررسی شد.
حقانی اظهار کرد: با توجه به اتفاقات و وقایعی که پیش می آید کارگروههای تخصصی تشکیل می شود و در خصوص آن تصمیم گیری می شود تا سریعتر نتیجه گیری حاصل شود.
عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهرتهران گفت: امیدوارم شورای این دوره تاثیرگذاری بیشتری در امر بودجه ریزی و تصویب لوایح و اصل مهم تر از آنها مسئله نظارت بر مسائل اجرایی شهری داشته باشد.
تهرام/ف.ا/1565
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن