تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815153850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار فیروزکوه: تعلیم و تربیت محور توسعه پایدار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار فیروزکوه: تعلیم و تربیت محور توسعه پایدار است دماوند- ایرنا- فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: تعلیم و تربیت محور توسعه پایدار و پیشرفت و تعالی نظام اسلامی است.


به گزارش ایرنا، ˈابوالقاسم مهریˈ روز شنبه در مراسم ˈسپاس معلمˈ به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم در دبستان دخترانه ˈپروین اعتصامیˈ فیروزکوه در جمع مسؤولان و دانش آموزان اظهارکرد: معلمی شغل انبیای الهی است و معلم با سوزاندن شمع وجود خود روشنایی می بخشد و هدایتگر دانش آموزان است.
وی با اشاره به دوران حماسه ساز دفاع مقدس، افزود: برخورداری از تعلیم و تربیت سبب شد تا در آن دوران، دشمنان اسلام و انقلاب را سرافرازانه مغلوب کنیم و عقب برانیم.
مهری تصریح کرد: پیشرفت های امروز جامعه و نظام اسلامی در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی و . . . به رغم تمامی فشارها و تحریم های دشمنان، به برکت وجود معلمان و مربیان وارسته است که راه انسانیت و پیشرفت را به درستی به فرزندان این مرز و بوم شناساندند.
در ادامه ˈیعقوب ایمانیˈ مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه بیان کرد: جامعه فرهنگیان به خود می بالد که نقش پر رنگی در ساختن و پرورش آینده سازان کشور دارد.
وی ابراز امیدواری کرد؛ فرهنگیان همپای آحاد جامعه در جهت تحقق شعار سال گام های مؤثری برداشته و سهم و نقش خویش را ایفاء کنند.
گزارش ایرنا حاکی است؛ این مراسم با همکاری زیبای معلمان و دانش آموزان در اجرای برنامه ها برگزار شد که طی آن تلاوت قرآن، قرائت مقاله و شعر از سوی معلمان و گارد پرچم و همنوایی سرود از سوی گروه سرود ˈپویندگان علم و دانشˈ صورت پذیرفت و یکی از معلمان پیشکسوت و بازنشسته نیز دقایقی به بیان خاطراتی از دوران خدمت خود پرداخت.
در خاتمه این مراسم، مسؤولان با حضور در نمایشگاه از دستاوردها و آثار دانش آموزان بازدید کردند و جوایزی به رسم یادبود به معلمان بازنشسته این مدرسه اهداء شد.
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی، رییس اداره محیط زیست، رییس بنیاد شهید، معاون فرهنگی شهرداری فیروزکوه، معاونان آموزش و پرورش و مسؤول بسیج دانش آموزی و کارکنان آموزش و پرورش شهرستان، دیگر مسؤولان حاضر در این مراسم بودند.
تهرام/8142/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن