تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813268831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین شبی در محضر قرآن حکیم در جیرفت برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیین شبی در محضر قرآن حکیم در جیرفت برگزار شد جیرفت - ایرنا - آیین شبی در محضر قرآن حکیم با حضور امام جمعه جیرفت ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و مردم و مسوولان محلی در مسجد جامع جیرفت برگزار شد.


به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان امام جمعه جیرفت در این آیین گفت: یکی از مطالبات و خواسته های همه مردم این است که می خواهند زندگی خوب و سعادتمندانه ای و قانون لازم الاجرایی داشته باشند که سعادت آنها را تامین بکند.
حجت الاسلام اصغر عسکری با بیان اینکه این قانون باید سعادت آنها را نقص نکند و نیاز به متمم نداشته باشد، خاطر نشان کرد: این قانون نباید در آن ابهام و تردید باشد و منحصر به یک زمان و مکان خاص نباشد و در هر زمان و مکان برای همه لازم به اجرا باشد و تاریخ مصرف نداشته باشد و در آن تردید ،خرافه نباشد و مطابق با عقل و هماهنگ با وجدان بشر باشد.
وی بیان کرد: قانونی که تامین کننده همه نیاز های مادی، معنوی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و خانوادگی باشد و همه در درون خود نیاز به آن را احساس بکنند، در به در به دنبال این قانون می گردند.
حجت الاسلام عسکری تصریح کرد: خداوند متعال می فرمایند اگر دنبال قانون کامل، جامع، بدون شک و بدون ریب که نیاز به متمم نداشته باشد، زمان و مکان در آن تاثیرگذار نباشد و هماهنگ با عقل و وجدان های بیدار باشد آن قانون قران است.
وی افزود: قرآن شما را هدایت می کند به قانون استوار که در آن تاریخ مصرف و محدودیت جغرافیایی وجود ندارد و هماهنگی با فطرت شما داشته باشد و دنبال قوانین ساخته و پرداخته بشر نگردید هیچ ریب و شکی در آن نیست.
امام جمعه جیرفت ضمن تقدیر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، شهرداری و شورای شهر جیرفت و انجمن قرآن جنوب کرمان به عنوان برگزار کنندگان این آیین گفت: امید است بتوانیم قرآن را بفهمیم، در آن تدبر کنیم و به دستورات همیشه جاوید قرآن جامه عمل بپوشیم.
به گزارش ایرنا، در ادامه قاریان بین المللی حاضر در این آیین به قرائت قرآن پرداختند.ک/1
7444/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن