تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820499821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع مشکل کمبود آب روستاهای بروجرد 70میلیاردریال نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رفع مشکل کمبود آب روستاهای بروجرد 70میلیاردریال نیاز دارد بروجرد - ایرنا- رییس امور آب و فاضلاب روستایی بروجرد گفت: برای رفع مشکل کمبود آب در روستاهای شهرستان 70میلیارد ریال اعتبار نیاز است.


ˈعبدالرضا عبدی ˈروز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود:هم اکنون 40 روستای این شهرستان با مشکل کمبود آب شرب مواجه هستند که در صورت تامین اعتبار لازم این مشکل برطرف خواهد شد.
وی با بیان اینکه با حفر 12 حلقه چاه مشکل آب 20 روستای این شهرستان مرتفع خواهد شد از ساخت مجتمع آبرسانی شمال بروجرد خبر داد وگفت: عملیات اجرایی این مجتمع آغاز شده و با بهره برداری از آن مشکل آب شرب هفت روستای بروجرد برطرف حواهد شد.
وی تاکید کرد: اگر چه بحش عمده ای از کمبود آب روستاییان نبود چاه و اعتبار لازم برای آبرسانی به این روستاها است اما یکی دیگر از مشکلات آن عدم همکاری مردم روستاهای همجوار با یکدیگر است.
وی افزود:ساکنان برخی از روستاها که دارای آب لازم برای آشامیدن و بخش کشاورزی هستند از رسیدن آب به روستاهای دارای مشکل جلوگیری می کنند.
براساس آمار موجود شهرستان بروجرد دارای 186روستا با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در دو بحش مرکزی و اشترینان است.
542/634
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن