تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817061247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی نارسایی های اینترنتی مشترکان البرز را با مشکل روبرو کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برخی نارسایی های اینترنتی مشترکان البرز را با مشکل روبرو کرده است کرج-ایرنا- مشتریان اعم از کاربران و همه آنانی که در البرز به نوعی با اینترنت سر و کار دارند ضمن اذعان به اهمیت و نقش انکارناپذیر این وسیله ارتباطی در زندگی روزمره، از برخی کاستی ها و نارسایی آن گلایه دارند.


گرچه استفاده از اینترنت و به تعبیری فضای مجازی روز به روز در دنیای امروز فراگیرتر می شود و دور نیست زمانی که بدون بهره گیری از این وسیله ارتباطی روال عادی زندگی با اختلال جدی مواجه شود، بنابراین توجه به زیرساخت های اینترنت در نقاط مختلف کشور بخصوص استان دو میلیون و 500 هزار نفری البرز ضروری به نظر می رسد.
شماری از شهروندان استان البرز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا عنوان کردند: برخلاف آنچه این روزها از توسعه و پیشرفت در حوزه فناوری اطلاعات منتشر می شود، گویا این امر در استان ما به گونه دیگری است و سرعت پایین اینترنت واگذار شده توسط مخابرات این استان، موجب نارضایتی کاربران شده است
به گفته آنان، با وجود شتاب فزاینده پیشرفت در حوزه فناوری اطلاعات، سرعت پایین اینترنت و مشکلات ناشی از آن در استان البرز با جمعیت میلیونی که در همسایگی پایتخت کشور هم قرار دارد چندان مقبول به نظر نمی رسد .
مریم آقاجانی یکی از کاربران اینترنت در کرج گفت: امروزه استفاده از اینترنت وسیله ای برای انجام بسیاری از امور در حوزه های مختلف و پرداخت قبوض خدمات مصرفی از قبیل آب، برق و تلفن بشمار می رود و به همین دلیل اختلال در این شبکه مشکلات فراوانی را برای مردم به وجود می آورد.
وی افزود: اکنون ما شاهد ارائه گسترده خدمات ادارات، نهادها و بانک ها در کوتاهترین زمان ممکن به مردم از طریق شبکه اینترنت هستیم که تحقق این مهم در استان البرز نیازمند داشتن اینترنتی با سرعت مناسب است.
این شهروند تاکید کرد: با قطع مکرر اینترنت در این استان گاه اتفاق می افتد که مردم برای وصل مجدد آن باید ساعت ها در ادارات و بانکها به انتظار بنشینند.
اکبر عبدالهی یکی دیگر از شهروندان کرجی گفت: مخابرات استان البرز با وجود تبلیغات گسترده درخصوص ارائه سرویس های اینترنتی نتوانسته نیازهای مردم در این زمینه را برآورده کند و بیشتر مواقع شبکه اینترنتی آن دارای اختلال است .
وی در عین حال خاطرنشان کرد: کاربرانی که از شرکت های خصوصی خدمات اینترنتی دریافت می کنند اکنون با مشکل کمتری مواجه هستند .
وی افزود: اکنون ظرفیت اینترنت واگذاری از سوی مخابرات استان البرز با سرعت واقعی آن همخوانی ندارد و کمتر از سرعت اعلام شده است.
امیر کشاورز دیگر شهروند ساکن شهر جدید هشتگرد که خود را دانشجو معرفی کرد، گفت: برای انجام امور درسی خود مشترک اینترنت پر سرعت مخابرات استان البرز شدم اما به قدری سرعت پایین است که قادر به انجام امور خود در اغلب ساعت ها نیستم .
وی اضافه کرد: برخی مواقع شبکه اینترنت ساعت ها قطع می شود و مسوولان مربوطه نیز پاسخگو نیستند.
وی افزود: به علت سرعت پایین اینترنت ، بیشتر اوقات فقط صفحه اول باز می شود و برای باز کردن سایر صفحه ها ها با مشکل مواجه هستم.
این شهروند اظهار کرد: گاهی اوقات نیز هنگام دانلود مطالب، در آخرین لحظه شبکه قطع شده و کل مطلب از دسترس خارج می شود.
یکی از شهروندان فردیس نیز گفت: با توجه به عصر فناوری و استفاده مداوم از اینترنت زیرساخت های لازم در این شهرستان ایجاد نشده است.
حمیرا اصغرزاده که خود را دانشجو و شاغل در یکی از ادارات معرفی کرد، افزود: من برای یک نامه اداری به یکی از ادارات شهرستان مراجعه کردم ، متصدی انجام کار اظهار کرد که سیستم قطع است و بناچاربیش از دو ساعت منتظر شدم تا اینترنت وصل شود تا بتوانم نامه ام را دریافت کنم .
وی تاکید کرد: در زمان حاضر نامه نگاری و مکاتبات اداری به صورت اتوماسیون و با استفاده از اینترنت انجام می گیرد که قطع طولانی مدت آن موجب اختلال در کارها ، خدمات و گرفتاری مردم و مراجعان به ادارات می شود.
وی گفت: امروزه که عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات نام گرفته و استفاده از اینترنت افزایش بیشتری دارد و به عنوان یکی از ضرورتهای زندگی قلمداد می شود، مناسب نیست که در ساعات اوج کار و مراجعه مردم شاهد قطع و اختلال در اینترنت باشیم که امیدواریم با درایت مسوولان مخابرات این مشکلات به زودی رفع شود.
به هر حال با توجه به نقش تعیین کننده اینترنت برای عموم مردم از جمله کسانی که به بانکها و یا فروشگاه هایی که از این وسیله برای داد و ستد استفاده می کنند ، مراجعه می کنند و اینکه چنانچه این وسیله ارتباطی دچار اشکال شود می تواند زندگی روزمره بخش عمده ای از مردم را با مشکل مواجه کند.
رییس مرکز دیتا اداره کل مخابرات استان البرز در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت : هم اکنون زیرساخت های لازم برای استفاده از اینترنت برای کاربران فراهم است و همچنان این اداره در صدد گسترش امکانات است.
ˈجواد جمشید لوˈ افزود: اپراتور 2020 که ویژه مشترکان ˈای دی اس ال ˈ( ADSL) است هر روز مورد ارزیابی قرارمی گیرد و چنانچه کاربری با مشکل مواجه شود، بلافاصله کارشناسان اقدام به رفع نقص می کنند.
وی بیان کرد: مشکلات اینترنت برخی مواقع اجتناب ناپذیر است اما به شکلی نیست که ساعت ها به طول انجامد.
این مسوول گفت: اکنون در استان البرز بیش از80 هزار مشترک ˈای دی اس ال ˈ وجود دارد و از خدمات شبکه اینترنتی بهره مند هستند.
جمشیدلو تاکید کرد: مشترکانی که با قطع اینترنت مواجه می شوند می توانند مشکل را به سامانه 2020 اعلام تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
البته هرچند این مسوول مخابراتی به نوعی مشکل اینترنتی را کم اهمیت جلوه دادند اما بنا به گفته کارشناسان اکنون سرعت اینترنت در استان البرز مناسب نیست و باید چاره یابی شود.
نوسان و قطعی اینترنت گاهی مواقع، موجب اختلال در خدمات دهی بانک ها و انتظار و سردرگمی مردم در صف های طولانی می شود و این مشکل نیز رسانه های جمعی از جمله ایرنا نیز را در مخابره به موقع اخبار با مشکل مواجه کرده است.ک/4
گزارش ازمریم صوفی
7413/ 691/ 605
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن