تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820872010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت وزارت ارشاد از اعزام ورزشی نویسان به مسابقات جام جهانی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حمایت وزارت ارشاد از اعزام ورزشی نویسان به مسابقات جام جهانی تهران- ایرنا- مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت و پرداخت بخشی از هزینه های اعزام خبرنگاران به مسابقات جام جهانی خبرداد.


به گزارش روز شنبه روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی ورارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسن محرابی اظهار کرد: هدف از این کار حمایت از حضور رسانه ها و خبرنگاران ایرانی در عرصه های جهانی است.
وی افزود: با توجه به آن که مطابق اعلام فدراسیون فوتبال هزینه اعزام هر خبرنگار به مسابقات جام جهانی حدود چهل میلیون تومان برآورد شده است، توافق شده چنانچه 13و نیم میلیون تومان از این هزینه را خود رسانه تأمین کند، 12و نیم میلیون تومان را نیز وزارت ارشاد تقبل می کند و الباقی را فدراسیون تأمین خواهد کرد.
به گفته محرابی از امروز شنبه با رسانه هادر این خصوص مکاتبه شده است.
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی گفت: اسامی خبرنگاران اعزامی که برای ویزای آنان اقدام شده را فدراسیون فوتبال به شرح زیر در اختیار ما گذاشته است:
روزنامه ابرار ورزشی افشین عبداللهیان، روزنامه ایران پیام یونسی پور، روزنامه ایران ورزشی نعیم احمدی و سعید زاهدیان، روزنامه تهران تایمز محمدعلی میرگیلانی، روزنامه خبر ورزشی مهدی زارع و سعید اکبری، روزنامه شرق محمد فرنود و مهدی زعیم زاده، روزنامه قدس دلارام عظیمی، روزنامه گل ابوالفضل امان اله و رضا خدادادی، روزنامه ورزشی90 کامران احمدپور، روزنامه وطن امروز حسین جوادی کلورزی، روزنامه همشهری مجتبی جانبخش و آرمن ساروخانیان، هفته نامه تماشاگر فرشاد عباسی، مجله دنیای ورزش امین محمد جمالی، هفته نامه سپاس رضا سعیدی پور
*خبرگزاری ها
خبرگزاری جمهوری اسلامی( ایرنا) محمدحسن دوستارگان و احمد معینی جم(عکاس)
ایسنا آرش خاموشی و محسن معتمدکیا، برنا پیام پارسایی و حامد امینی، تسنیم میلاد حجت الاسلامی، خبرآنلاین فرهاد عشوندی، فارس مجید عسگری پور و علیرضا خلیفه، خبرگزاری مهر محمدرضا عباسی و رضا خسروی ،گل دات کام پژمان راهبر، نسیم آنلاین سعید زارعیان.
بیستمین دوره مسابقات فوتبال جام جهانی از تاریخ 22 خرداد به مدت یک ماه و با حضور 32 تیم از جمله تیم ملی ایران به میزبانی برزیل برگزار می شود.
فراهنگ(1)** 1355**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن