تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812551648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتاب ˈفرهنگ اعلام شهدا ˈ رونمایی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کتاب ˈفرهنگ اعلام شهدا ˈ رونمایی می شود تهران- ایرنا- رییس اداره نشر و تالیف انتشارات شاهد گفت: پنج جلد از کتاب ˈ فرهنگ اعلام شهداˈ 16 اردیبهشت با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی خواهد شد.


ˈسید محمد میرکاظمیˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: ماموریت نشر شاهد، تالیف، تدوین و انتشار کتاب با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت در قالب های ادبی، تاریخی و مستند برای گروه های سنی مختلف از جمله کودکان، بزرگسالان و گروه های صنفی است.
وی اظهار داشت: علاقه مندان این کتاب ها افرادی هستند که تمایل به دسترسی به اصل آثار اعم از وصیت نامه ها ، نامه ها و خاطرات شهدا و ایثار گران دارند.
رییس اداره نشر و تالیف انتشارات شاهد با بیان اینکه امسال حدود 350 عنوان کتاب در معرض بازدید علاقه مندان قرار گرفته، ادامه داد: تعداد زیادی کتاب که در سال های اخیر منتشر شد و بسیار هم پر مخاطب بود با مساعدت معاونت پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تجدید چاپ شد.
وی اضافه کرد: امسال مجموعه ای به نام ˈفرهنگ اعلام شهداˈ در انتشارات شاهد چاپ شد که 10 جلد آن اخیرا به دست رییس جمهوری رونمایی شد.
به گفته میر کاظمی، این کتاب به معرفی کلیه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می پردازد و مجموعه ای از زندگی نامه شهدا در قالب 200 کلمه است که اطلاعات اولیه هر شهید مانند نام و نام خانوادگی ، نام پدر و مادر، محل تولد، محل شهادت و تحصیلات را در بردارد.
وی توضیح داد: سعی کردیم حجم مطالب گنجانده شده در زندگی نامه شهدا با یکدیگر برابر باشد. بدان معنا که مثلا فضای اختصاص یافته به زندگی شهید مطهری و زندگی شهیدی از یکی از استان های کشور با هم برابری می کند.
میر کاظمی از رونمایی پنج جلد از مجموعه یادشده در 16 اردیبهشت همزمان با ششمین روز از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: این مراسم با حضور جمعی از مسئولان بنیاد شهید در سالن ˈیاس ˈ برگزار خواهد شد.

** عرضه نرم افزار های چند رسانه های
رییس اداره نشر و تالیف انتشارات شاهد به انواع نرم افزارهای موجود در غرفه شاهد اشاره کرد و گفت: برخی از این نرم افزارها صوتی و قابل استفاده برای نابینایان و برخی دیگر چند رسانه ای یعنی مجموعه ای از آثار یک شهید است که از وی به جا مانده است.
وی یادآور شد: این نرم افزار حاوی کتاب هایی است که درباره شهید نوشته شده، اسنادی که از وی به جا مانده و یا مصاحبه هایی که با بستگان او انجام شده است.
میر کاظمی در مورد نشر الکترونیک نیز گفت: برخی از آثار نیز به صورت کتاب های الکترونیک با قابلیت جستجو در معرض دید مخاطبان و بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفته است.
اجتمام**1880**1436
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن