تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815273981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتابخانه عمومی شهدای مینوشهر فعال می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کتابخانه عمومی شهدای مینوشهر فعال می شود خبرگزاری پانا: رئیس اداره کتابخانه های عمومی خرمشهر از فعال شدن تنها کتابخانه عمومی مینوشهر خبر داد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۳ ارديبهشت ساعت 07:54



به گزارش  خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، رحیم محمدی پارسا اعلام كرد: با حمایتهای سازمان منطقه آزاد اروند در راستای گسترش و ترویج فرهنگ مطالعه، كتاب و كتابخوانی در سالی که توسط مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است،  اجاره بهای راه اندازی كتابخانه عمومی شهدای مینو شهر را پرداخت نموده است.

وی افزود: با توجه به تعطیلی سه ساله ی  تنها كتابخانه عمومی مینوشهر  بواسطه نشست ساختمان آن ، مکانی جدید جهت استفاده عموم مردم مینوشهر توسط سازمان منطقه آزاد اروند تامین و در چند روزآینده شاهد افتتاح رسمی  این كتابخانه در محل موقت جدید خواهیم بود .

محمدی پارسا گفت: این کتابخانه عمومی در محل جدید خود خدمات فرهنگی و خوبی را برای عموم مردم مینوشهر در نظر گرفته است و با تمتم توان در خدمت عموم مردم، دانش آموزان و دانشجویان خواهد بود. همچنین بخشهای مختلف کتابخانه در آغاز کار راه اندازی خواهد شد و به اقشار مختلف خدمات ارائه خواهند.

رئیس اداره كتابخانه های عمومی خرمشهر در ادامه ضمن تشكر از حمایتها و عنایات  ویژه مهندس زمانی در راستای غنی سازی فرهنگی منطقه از حمایتهای معاونت فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد اروند جناب آقای نعمت زاده و بویژه مدیر فرهنگی آن سازمان جناب آقای نشان تشكرو قدردانی كرد و گفت : باتوجه به  مصوبه انجمن كتابخانه های عمومی خرمشهر مبنی بر ساخت و بهسازی كتابخانه شهدای مینوشهر در سال جاری و با عنایت این مسئولان دلسوز و فرماندار خرمشهر پیگیر ساخت كتابخانه مینوشهر از اعتبارات مناطق همجوار منطقه آزاد اروند هستیم .

                                                                                                                                               













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن