تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813332088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنتورهای خراب آب مشترکین علی آبادی تعویض شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کنتورهای خراب آب مشترکین علی آبادی تعویض شد علی آبادکتول - گرگان - ایرنا- مدیر امور آب و فاضلاب منطقه علی آباد کتول گفت: 559 کنتور خراب مشترکین طی سال گذشته در این شهرستان تعویض شده است.


به گزارش ایرنا، مهندس ˈاحمد دنیکوˈ روز گذشته در گفت وگوی خبری اضافه کرد: در این مدت 763 انشعاب جدید در این شهرستان نصب شده که 473 مورد آن مربوط به شهر علی آبادکتول و 290 مورد آن در شهر فاضل آباد بوده است.
وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در یکسال گذشته گفت: توجه شرکت در راستای بهینه سازی مصرف و مدیریت بر منابع است و بر همین اساس در طول سال برنامه های مختلفی در دستور کار قرار می گیرد.
دنیکو با اشاره به فعالیت های انجام شده همچنین افزود: واگذاری یک هزارو 453 انشعاب آب، 526 مورد رفع اتفاقات انشعابات، 121 مورد رفع اتفاقات شبکه، 559 مورد تعویض کنتور، 27 مورد بازدید و تست کنتور، 110 مورد استاندارد سازی انشعابات قدیمی، مرئی کردن 29 شیرآلات، اصلاح 756 متر شبکه، توسعه یک هزار و 169 متر شبکه ، تعویض و تعمیر 7 الکترو پمپ و ویدئو متری یک حلقه چاه از دیگر اقدامات در این حوزه بود.
به گفته وی، حفر یک حلقه چاه، یک مورد لایروبی و ترمیم لوله جدار و تجهیز 2 حلقه چاه، جابه جایی 24 کنتور، تعمیر و تعویض 8 مورد شیرآلات شبکه و خط انتقال و 8 هزار و 395 کلر سنجی از دیگر فعالیت ها در راستای خدمت رسانی به شهروندان بوده است.
این شهرستان با چهارشهر علی آبادکتول، فاضل آباد، مزرعه و سنگدوین و 76روستا افزون بر 132هزار نفر جمعیت داشته و از توابع استان گلستان است.
601
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن