تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820828163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آتش نشانان انگلیسی اعتصاب کردند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
آتش نشانان انگلیسی اعتصاب کردند




آتش نشانان انگلیسی در اعتراض به طرح دولت این کشور برای افزایش سن بازنشستگی از 55 به 60 سال، بار دیگر اعتصاب کردند.





خبرگزاری ایرنا: اعضای اتحادیه صنفی ˈاف بی یوˈ که اکثر آتش نشانان را در انگلیس و ولز نمایندگی می کند، از ظهر روز جمعه به وقت محلی برای مدت پنج ساعت دست از کار کشیدند.

این اتحادیه صنفی تاکید کرده است که در صورت عدم توجه دولت به خواسته های صنفی آتش نشانان، اعضای این اتحادیه مجددا شنبه شب و عصر یکشنبه برای چند ساعت اعتصاب خواهند کرد.

آتش نشانان انگلیسی سال گذشته نیز حداقل چهار بار در اعتراض به شرایط کاری خود و طرح افزایش سن بازنشستگی دست از کار کشیدند.

بر اساس نظرخواهی انجام شده در سال گذشته، نزدیک به 80 درصد اعضای اتحادیه ˈاف بی یوˈ از برگزاری اعتصاب برای تامین حقوق خود حمایت کرده بودند.

به گفته ˈمت راکˈ دبیرکل اتحادیه ˈاف بی یوˈ، آتش نشانان حدود 13 درصد از حقوق سالانه خود را به صندوق بازنشستگی واریز می کنند ولی دولت قصد دارد علاوه بر افزایش سن بازنشستگی، این رقم را نیز زیاد کند.

وی افزود: با توجه به بالارفتن سن بازنشستگی، بسیاری از آتش نشانان پا به سن گذاشته ممکن است از توانایی و استاندارد لازم برخوردار نباشند و به همین دلیل بدون پرداخت حق کامل بازنشستگی، از کار بیکار شوند.

مقامات دولتی ضمن ابراز تاسف از برگزاری اعتصاب اعلام کرده اند که حقوق بازنشستگی آتش نشانان، سخاوتمندانه است و شرایط آنان در مقایسه با کارکنان بخش خصوصی بسیار بهتر می باشد.

آقای راک گفت: طرح دولت غیرقابل اجرا است، چون بالابردن سن بازنشستگی به این معنی است که آتش نشانان تا 60 سالگی باید کار کنند در حالی که این طرح جان حادثه دیدگان و خود ماموران آتش نشانی را به خطر می اندازد.






تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن