تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799113806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقلال مالی و ردیف درآمدی درخواست آتش نشانان جنوب کشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استقلال مالی و ردیف درآمدی درخواست آتش نشانان جنوب کشور بوشهر- مدیران عامل سازمان های آتش نشانی استان های جنوب کشور گفتند: این سازمان ها به لحاظ اهمیت کار، گستردگی حوزه امدادرسانی و حساسیت فعالیت در دو حیطه پیشگیری و درمان باید استقلال مالی و ردیف درآمدی داشته باشند.


به گزارش ایرنا، آنان در گردهمایی مدیران عامل سازمان های آتش نشانی استان های جنوب کشور اظهارداشتند: پیش از هر اقدامی باید نگرش جامعه و شهروندان به آتش نشانی واقع بینانه باشد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری یاسوج گفت: هر وظیفه ای در شهرداری خدمت به مردم است و در واقع بیشترین خدمات به شهروندان از ناحیه شهرداری هاست اما گاهی یک خدمت لازم و گاهی ضروری است.
امیرعباس امیریان افزود: همه کارهای واحدهای مختلف شهرداری لازم است ولی اگر چند ساعتی یا چند روزی اختلالی در روند آن پیش بیاید اگرچه نامطلوب است اما ضرر و زیان آن مانند خلل در کار آتش نشانان نیست.
وی یادآورشد: به همین دلیل کار آتش نشانان که به طور مستقیم با جان و مال مردم مرتبط است بر هیچ کس پوشیده نیست.
امیریان ادامه داد: باید نگرش مردم و مسوولان شهرداری ها به این سازمان به عنوان یک سازمان پردردسر و هزینه بر تغییر کند.
وی بیان کرد: آتش نشان عشق می خواهد تا بتواند خود را به دل حوادث بزند و جان انسانی را نجات دهد که چه بسا احتمال دارد برای خودش در حین امدادرسانی حادثه ای رخ دهد به همین دلیل انسان علاقه مند و از خود گذشته می تواند در این واحد خدمت کند.
امیریان اظارکرد:اکنون منابع مالی و درآمدی برای تجهیز، سرویس دستگاه های امدادرسان و سایر موارد لازم برای آمادگی 100 درصد آتش نشانان کم است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری بوشهر نیز فرهنگسازی ایمنی در بین شهروندان و حمایت همه جانبه مردمی از سازمان مهم آتش نشانی را برای پیشبرد اهداف سازمان ضروری دانست.
علیرضا نکیسا گفت: ارتباط سازمان ها، تبادل اطلاعات و تجارب امدادرسانی و جذب منابع درآمدی بسیار حائز اهمیت است.
وی بیان کرد: سلامت و ایمنی حق شهروندان است و باید با توجه به جمعیت و گستردگی شهرها ایستگاه های آتش نشانی نیز افزایش یابد.
زارع یکی از آتش نشانان شهر مروشت نیز که سابقه 27سال مدیرعاملی این سازمان را داشت اظهارکرد: آتش نشانی ها متولی ایمنی در کشور هستند که آموزش، انتقال تجارب و بیش از همه حمایت و دلگرمی مردم و مسولان لازمه کار آنهاست.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر برازجان گفت: ایران دهمین کشور بلاخیز جهان است و 33بلا از 70بلای طبیعی و غیرطبیعی شناخته شده در جهان را در خود دارد.
بهروز ابوالفتحی اضافه کرد: سازمان های آتش نشانی در دو رده ایمنی، پیشگیری و عملیاتی و اجرایی فعالیت می کنند.
وی اضافه کرد: شاخه های امداد و نجات آتش نشانی بسیار وسیع است که هزینه هایی نظیر امکانات و تجهیزات، آمادگی و آموزش نیروها، توسعه تعداد ایستگاه های آتش نشانی در سطح شهرها به لحاظ توسعه شهرنشینی و آپارتمان نشینی و ایجاد برج های چندین طبقه ای که امداد رسانی را با مشکل مواجه می کنند برای این سازمان مشکل ساز شده است.
ابوالفتحی بیان کرد: سازمان های آتش نشانی باید با همکاری شهرداری ها راهکارهای درآمدی و منابع مالی را بیابند و برای حفظ و صیانت از جان و مال مردم تلاش کنند.
وی بیان کرد: از آنجایی که آتش نشانی ها استقلال مالی ندارند گاهی به دلیل ناتوانی در تشویق و ترغیب نیروها باعث سلب انگیزه از افراد می شود و در واقع آتش نشانی از محدود مشاغلی است که عشق نیاز دارد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر شیراز نیز گفت: استرس ها و فشارهایی که در حین ماموریت و زمانی که هر لحظه یک آتش نشان آماده باش در محل خدمت خود است باید برای همه مردم ملموس و مفهوم باشد.
ایمان امامی اضافه کرد: ارزش کار آتش نشانان زمانی مشخص می شود که یک شهروند در زمان حادثه که فرزندش گرفتار حادثه شده و بناچار خودش از محل دور می شود حاضر است همه دارایی خود را بدهد تا فرزندش را نجات دهد و یک آتش نشان مجرب در کمترین زمان ممکن به دل حادثه می زند و جان یک انسان را نجات می دهد.
بزرویی مدیرعامل سازمان آتش نشانی کازرون نیز گفت: شهری که ایمن نباشد شهری قابل قبول نیست و بخش عمده ایمنی یک شهر نیز به سرعت و توانایی درعملکرد سازمان آتش نشانی آن ارتباط دارد.
شهردار برازجان گفت: فیزیک بدنی مناسب، داشتن آمادگی فکری، ذهنی و روحی مناسب، خلاقیت، خستگی ناپذیری و مدیریت در زمان بحران همه خصیصه های لازم برای یک آتش نشان است.
ماشاء الله احمدی افزود: آتش نشانی آبروی یک شهر است و اگر شهرداری همه امکانات و زیرساخت های یک شهر زیبا و فوق العاده را مهیا کند ولی در یک حادثه نیروهای آتش نشانی بموقع وارد عمل نشوند و یا مشکلی در سیستم ماشین آلات امدادی آنها رخ دهد، آبروی شهر در خطر می افتد.
وی یادآورشد: مدیریت ها باید با تخصص ها هماهنگ باشد، و از همه مهمتر در مدیریت و نیروهای امدادی که باجان و مال مردم سروکار دارند باید این قانون رعایت شود.
احمدی اضافه کرد: حضور افراد خبره، دلسوز، راغب و علاقه مند به خدمت به مردم را در مجموعه آتش نشانی ضرری دانست.
شهردار برازجان گفت: آتش نشانان باید استقلال مالی داشته باشند و حمایت مالی بشوند که سعی می کنیم در همه موارد و اوقات پشتیبان آنها باشیم.
احمدی اظهارکرد: اکنون پیگیر هستیم از محل منابع درآمدی بیمه آتش نشانی درصدی را برای تامین درآمدهای آتش نشانی برازجان اختصاص دهیم.
وی همچنین بر پیگیری دیگر راه های منابع درآمدی برای حل مشکل درآمدی و بودجه و هزینه های آتش نشانی برازجان نیز تاکید کرد.
رییس شورای اسلامی شهر برازجان گفت: آگاهی و تسلط کامل بر وظایف راز موفقیت یک فرد در امور خدمت رسانی اوست که این امر در مورد امدادگران بیش از دیگران صادق است.
اسماعیل ناخایی افزود: با تمام و کمال پشتیبان سازمان آتش نشانی هستیم.
گردهمایی مدیران عامل سازمان های آتش نشانی استان های جنوب کشور از روز خای چهارشنبه رو پنجشنبه در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان استان بوشهر برگزار شد. ک/4
7213/539
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن