تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820454411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان خراسان رضوی با کمبود آموزشگاه مواجه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی حسینی:
دانش آموزان خراسان رضوی با کمبود آموزشگاه مواجه هستند
مشهد - خبرگزاری مهر: مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: نسبت به تعداد دانش آموزان در خراسان رضوی با کمبود آموزشگاه مواجه هستیم.



به گزارش خبرنگار مهر، جواد حسینی ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جمع زائران و مجاوران رضوی ضمن تبریک روز معلم اظهار کرد: هشت و شش دهم درصد دانش آموزان کشور در خراسان رضوی مشغول به تحصیل هستند، اما هفت و نه دهم درصد آموزشگاه‌های کشور در خراسان رضوی است و ما نسبت به دانش آموزانمان آموزشگاه نداریم که یکی از برنامه های ما ساخت مدارس مورد نیاز است.
 
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه خیران مدرسه ساز رتبه اول کشوری را دارند، گفت: در خراسان رضوی حدود 2 هزار و 500 خیر مدرسه ساز وجود دارد.
 
حسینی با بیان اینکه هشت و شش دهم درصد دانش آموزان در خراسان رضوی هستند، بیان کرد: هفت و نه دهم درصد معلمان کشور در خراسان رضوی هستند، که از هیج کوششی برای تعلیم و تربیت دانش آموزان دریغ نمی کنند.
 
وی افزود: ما در خراسان رضوی برای ایجاد عدالت آموزشی توانسته ایم در دو شاخه به حد نسبت مطلوبی برسیم که یکی از این شاخص‌ها حضور 13 درصدی دانش آموزان در مدارس شبانه روزی است به گونه ای که این درصد میزان قابل توجهی را نسبت به میانگین کشوری به خودش اختصاص داده است.
 
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به حضور 10 درصدی دانش آموزان استثنایی در مدارس استان گفت: ما در بخش دانش آموزان استثنایی نیز از میانگین خوبی در کشور برخوردار هستیم.
 
حسینی با اشاره به روز معلم گفت: ما باید در راستای انجام رسالتمان به فرهنگیان نیز توجه کنیم و به منظور تامین معیشت و همچنین ارتقای منزلت و انگیزه و همچنین صلاحیت های معلمان و در راستای افزایش مشارکت های آنان در نظام آموزش و پرورش تلاش کنیم.
 
وی افزود: در حال حاضر 1 میلیون و 100 هزار دانش آموزان، 90 هزار معلم در حال کار، 50 هزار فرهنگی بازنشسته و بیش از 12 هزار آموزشگاه در خراسان رضوی حضور دارند.
 
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به نقش و جایگاه استاد مطهری در تاریخ تعلیم و تربیت کشورمان گفت: شهید مطهری فردی جامع و ژرف نگر بود که علاوه بر احاطه به مسائل دینی و ادبیات، اقتصاد، فرهنگ، جامعه شناسی و مسائل گوناگون جامعه احاطه داشت و به صورت آسیب شناسانه پاسخ سوالات روز جامعه را می داد.
 



۱۳۹۳/۲/۱۲ - ۱۲:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن