تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820919424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنيس روي ميز خراسان رضوی با كمبود سالن و فرسودگی تجهیزات مواجه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی مستحقی‌راد در گفتگو با مهر:
تنيس روي ميز خراسان رضوی با كمبود سالن و فرسودگی تجهیزات مواجه است
مشهد - خبرگزاري مهر: سرمربي تيم ملي تنيس روي ميز نوجوانان كشور گفت: يكي از بزرگترين مشكلات تنيس روي ميز استان كمبود سالن و ميز تنيس روي ميز است و در سال هاي گذشته نه تنها چيزي به داشته هاي ما در بخش سخت افزاري اضافه نشده بلكه همان تعداد ميز موجود نيز دچار فرسودگي شده‌اند.



کاظم مستحقي راد در گفتگو  با خبرنگار مهر طبق آخرين صحبت‌هايي كه با مسئولان فدراسيون داشته ام قرار شد مسابقات انتخابي تيم ملي نوجوانان در روزهاي 18 و 19 ارديبهشت ماه سال جاري در تهران برگزار شود برگزيدگان اين مسابقات كه قبلا هم در دو مرحله مسابقه حضور داشته اند در اردوي تيم ملي حضور خواهند يافت تا براي مسابقات تنيس روي ميز هندوستان آماده شوند. وی افزود: با توجه به اينكه بنده تعاملاتي با فدراسيون داشته ام قرار شده حداقل يك يا دو  اردو در مشهد برگزار شود و  تلاش ما هم آوردن ملي پوشان به مشهد است تا با قرار گرفتن ملي پوشان در كنار بازيكنان مشهدي بتوانيم سطح پينگ پنگ استان را نيز افزايش دهيم. وی بیان کرد: در گذشته كه هيچ حمايتي از طرف مسئولان نشده و مسئول سابق ورزش استان هيچ قدمي براي حمايت از بنده به عنوان يكي از معدود مربيان يكي از تيم هاي ملي برنداشت و به جز برخي دوستان مانند مير سيستاني، شاه عالمي و درهمي هيچ كدام از مسئولان حمايتي براي برگزاري اردوهاي تيم ملي در مشهد نداشته اند. مستحقی راد گفت: يكي از بزرگترين مشكلات تنيس روي ميز استان كمبود سالن و ميز تنيس روي ميز است و در سال هاي گذشته نه تنها چيزي به داشته هاي ما در بخش سخت افزاري اضافه نشده بلكه همان تعداد ميز موجود نيز دچار فرسودگي شده اند و اين موضوع به دليل كم توجهي مديريت سابق ورزش خراسان رضوي در دو سال گذشته شدت بيشتري هم گرفته است كه اميدوارم با روي كار آمدن مديريت جديدي كه از جنس ورزش است مشكلات تنيس روي ميز مشهد و استان مرتفع شود. وی عنوان کرد: متاسفانه مدير كل سابق ورزش استان به اندازه اي با ورزش غريبه بود كه حتي نام من را نمي دانست و اين در حاليست كه صبوريان من را به نام كوچك صدا مي زند و اين بخاطر آن است كه مدير كل جديد ورزش استان از خانواد ه ورزش است كه اميدوارم با برنامه ريزي هاي خوب و دلسوزانه بتواند مشكلات ورزش استان از جمله مشكلات تنيس روي ميز را به كمترين حد ممكن برساند.


۱۳۹۳/۲/۷ - ۱۲:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن