تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821176872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات اعتباری مانعی در رشد خدمات الکترونیکی در قم است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم رمضانی:
مشکلات اعتباری مانعی در رشد خدمات الکترونیکی در قم است
قم - خبرگزاری مهر: مدیرکلIT استانداری قم گفت: الکترونیک کردن خدمات دولت، با وجود مشکلات اعتباری، رشد نخواهد کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در قم و برنامه‌هایی که وی در طول سفر به این شهر داشت، مدیرکلIT  استانداری قم و دیگر مسئولان و فعالان عرصه فناوری اطلاعات استان فرصت یافتند تا در جلسه‌ای در تالار امام رضا(ع) استانداری شرکت کنند و پیشنهادات و طرح های مورد نظر خود را ارائه دهند. علی رمضانی با اشاره به مشکلات و پیشنهاداتی که در جلسات مسئولان و فعالان این حوزه مطرح شد، گفت: در این جلسات، تشکیل کمیسیون تخصصی با موضوع توسعه و تقویت تولید محتوا در استان قم ذیل شورای عالی فناوری اطلاعات کشور، پیشنهاد داده شد وی به اجرای پروژه‌های دیگر در استان اشاره کرد و گفت: درخواست کردیم از تبصره 12 قانون بودجه که اختیار آن بر عهده وزارتخانه فناوری و ارتباطات است به موسسات موجود در قم کمک شود. مدیرکلIT  استانداری قم با بیان اینکه زمانی که شبکه ملی اطلاعات راه اندازی شود، محتوایش از این طریق تامین میشود، ابراز کرد: درخواست این است که درصدی از آن اعتبارات را در راستای توسعه پروژه ها و موسساتی که در حوزه تولید محتوا کار می‌کنند اختصاص دهند.

رمضانی فرصت را برای بیان درخواست های حوزه فعالیت خود با حضور وزیر ارتباطات مناسب دید و ادامه داد: درخواست دیگری در رابطه با حمایت از موسسات خصوصی وجود دارد که ردیفی در تبصره 12 بوده و در قالب 90 میلیارد تومان تسهیلات در راستای کمک‌های اعتباری است. یکی دیگر از موضوعاتی که فعالان عرصه  IT در قم که توسط مدیرکلIT  استانداری قم در جلسه با وزیر ارتباطات مطرح شد، در رابطه با ترافیک اینترنت بود. به گفته وی، اگر امکانی فراهم شود تا درآمد حاصل از ایجاد ترافیک در استان قم به مجموعه ها بازگردد، انگیره و مشوقی برای این مجموعه و موسسات خواهد بود که این درخواست به ضورت تفاهم نامه به وزارتخانه ارسال شد. مدیرکلIT  استانداری قم، با بیان اینکه هدف از انجام این برنامه ها در راستای الکترونیک کردن خدمات دولت است، گفت: مشکلات اعتباری وجود دارد و در صورت رفع آن میتوان پروژه های عمرانی الکترونیک کردن خدمات را در دستور کار قرار داد.


۱۳۹۳/۲/۱۲ - ۱۲:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن