تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813301894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با کتاب به نمايشگاه کتاب برويد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۵۵ق.ظ)
با کتاب به نمايشگاه کتاب برويد چنانچه امسال به نمايشگاه کتاب مي آييد، با خودتان کتاب بياوريد.
به گزارش خبرگزاري موج، پس از اجراي موفق طرح "رايانه براي همه" که در آن رايانه هاي مستعمل و دست دوم خيرين بعد از ارتقا به مدارس مناطق محروم اهدا مي شود، طرح "صندوق اهدا کتاب" يا کتاب براي همه استارت خورد.
موسسه خيريه مهرگيتي، به منظور نشر و ترويج فرهنگ کتاب خواني وبا هدف کمک به اعتلاي کيفي و کمّي دانش و فرهنگ کودکان و نوجوانان(و بزرگسالان) به ويژه در مناطق کم برخوردار، طرح "کتاب براي همه " را ارائه کرده است و براي اجراي اين طرح، شيوه ها و برنامه هاي متعدد و متنوعي را در نظر دارد.
از جمله اين برنامه ها، طرح صندوق اهدا کتاب مي باشد. با نصب اين صندوق در مکان هاي عمومي مختلف اقشار مختلف مردم بويژه دانش آموزان و دانشجويان و طبقات فرهنگي کشور مي توانند کتاب هاي خود را براي اهدا به مدارس مناطق محروم کشور به صندوق بياندازند.
کتاب هاي اهداشده مي تواند شامل کتاب هاي نو يا خوانده شده و دست دوم(سالم‌) باشد که با مشارکت مراکزفرهنگي و ناشران مي توان با اعمال تخفيف يا به شکل رايگان، نيک انديشان را به اهداي کتاب نو ترغيب کرد.
صندوق اهداي کتاب علاوه برساخت و تجهيز کتابخانه هاي مناطق محروم، در نظر دارد ضمن ارتباط فعال و مستمر با مدارس و کتابخانه ها در اين مناطق، در جهت چگونگي کاربري و شيوه هاي مفيد استفاده اعضا و دانش آموزان، دوره هاي آموزشي، هنري و فرهنگي را در اين مناطق برگزار کند. اين دوره ها با دعوت از افراد متخصص و گروه هاي آموزش ديده و با حضور افتخاري هنرمندان و نويسندگان و شاعران و...به حمايت و تشويق و توانمندسازي بچه هاي مستعد اين سرزمين و ارتقاء فکر و انديشه والدين کمک خواهد کرد.
يادآور مي شود که خيريه مهر گيتي در سال 25 D غرفه 271 بيست و هفتمين نمايشگاه کتاب ميزبان مهرباني هاي مردم ايران است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن