تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819850650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه آزاد قهرمان لیگ برتر بدمینتون شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دانشگاه آزاد قهرمان لیگ برتر بدمینتون شد تهران - ایرنا - تیم دانشگاه آزاد اسلامی عنوان قهرمانی نوزدهمین دوره لیگ برتر بدمینتون مردان کشور (جام خلیج فارس) را کسب کرد.


به گزارش ایرنا از فدراسیون بدمینتون، در هفته پایانی این رقابتها که با برگزاری چهار دیدار در تهران و شهرهای مختلف پیگیری شد تیم دانشگاه آزاد که هفته قبل قهرمانی خود را مسجل کرده بود با کسب 40 امتیاز قهرمان نوزدهمین دوره این رقابت ها شد.
تیم های گاز تهران و نماینده گیلان با کسب 36 و 32 امتیاز به ترتیب مقام های دوم و سوم این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دادند.
در آخرین هفته این رقابت ها در تهران دو تیم دانشگاه آزاد و ثامن الحجج کرمانشاه به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار تیم دانشگاه آزاد توانست با نتیجه 4 بر 1 برابر حریف خود به برتری دست یابد.
همچنین دو تیم گاز تهران و نماینده گیلان در تهران به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار تیم گاز تهران توانست با نتیجه 3 بر صفر از سد حریف خود بگذرد.
در جهرم تیم شهرداری جهرم فارس و شهید شهریاری زنجان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم شهید شهریاری زنجان توانست با نتیجه 3 بر 2 از سد حریف خود عبور کند.
در قزوین تیم های شهید رجایی این شهرستان و قابوس گنبد برابر هم پیکار کردند که در پایان این مسابقه تیم شهید رجایی قزوین توانست با نتیجه 4 بر 1 حریف خود را شکست دهد.
تیم های شهید رجایی قزوین ، قابوس گنبد ، ثامن الحجج کرمانشاه ، شهید شهریاری زنجان و شهرداری جهرم فارس با کسب 28 ، 28 ، 26 ، 20 و 14 امتیاز به ترتیب در مکان های چهارم تا هشتم ایستادند.
دو تیم شهید شهریاری زنجان و شهرداری جهرم فارس که در قعر جدول رقابت های لیگ برتر مردان قرار دارند به لیگ دسته اول مردان باشگاه های کشور راه سقوط کردند و دو تیم قهرمان و نایب قهرمان رقابت های لیگ دسته اول به رقابت های لیگ برتر بدمینتون راه خواهند یافت.
ورزشی (1)**1067**1569
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن