تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820968624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش مدیران درکاهش استرس شغلی کارکنان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: یک روانشناس تاکید کرد
نقش مدیران درکاهش استرس شغلی کارکنان
حمیده احمدیان، روانشناس گفت: توجه مدیران به توانایی‌های کارکنان خود می‌تواند از استرس کارکنان بکاهد.
حمیده احمدیان، روانشناس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: تجربه نشان داده است افرادی که از شغل خود و در آن راضی هستند استرس کمتری دارند و یا استرس آنها فرساینده نیست و موجب پیشرفت آنها در کارشان می‌شود.
 
وی در ادامه افزود: هرچه مدیران بیشتر به توانایی و کار زیردستان خود توجه کنند و ارتباط قوی‌تری با آنها داشته باشند می‌توانند از استرس کارکنان خود کم کنند و بازدهی و علاقه را در میان کارکنان خود افزایش دهند و از به وجود آمدن بیماری‌های روانی و روحی و غیبت آنها در محیط کار شوند و با توجه به ؟ مدیران به کارکنان خود علاقه و انگیزه و زمینه‌ای بروز توانایی و استعداد کارکنان بالطبع افزایش می‌یابد زیرا محیط کار هر کس حتی شغل‌های دون پایه خانه دوم است.
 
وی ادامه داد: فرد مجبور ساعت بسیاری از وقت خود را صرف انجام کار خود کند و اگر مدیر و شغل به او کمک کند تا به آرزوهای خود نزدیک‌تر شود مسلما فرم تلاش و کوشش خود را چندین برابر می‌کند و شغل خود را با اهمیت خواهد دانست.
 
وی با بیان اینکه نارضایتی شغلی و ع دم توجه مدیران به این امر ظرف چند سال فرد را بیمار می‌کند خاطرنشان کرد: کارشناسان و پژوهشگران به مدیران و صاحبان کار پیشنهاد می‌کنند به استرس در محیط کار توجه بیشتر می‌کنند و برای برطرف کردن و کاهش آن وقت بیشتری می‌گذارند.
 
وی در پایان تصریح کرد: مدیران می‌توانند افراد دارای استرس را شناسایی کنند و به آنها آموزش دهند. همچنین می‌توانند عواملی که باعث استرس می‌شود را در محیط کار حذف کنند و با پاداش‌های مالی و روحی محیطی شاداب و سالم و راضی کننده را ایجاد  کنند زیرا استرس عامل بیماری‌های روحی و کاهش‌دهنده بازدهی و کیفیت کار است.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن