تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820230135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنان نمونه سرپرست خانوار در شهرستان لنجان تجلیل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زنان نمونه سرپرست خانوار در شهرستان لنجان تجلیل شدند لنجان، اصفهان - ایرنا- به مناسبت روز جهانی کار و کارگر از زنان سرپرست خانوار شهرستان لنجان در زرین شهر تجلیل شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان روز پنجشنبه دراین آیین گفت: در استان اصفهان بیش از 986 هزار نفر شاغل بیمه شده تامین اجتماعی وجود دارد که با احتساب اعضای خانواده آنان، جمعیت کارگری استان اصفهان به سه میلیون نفر می رسد.
« احمدرضا پرنده » با اشاره به فعالیت 105 هزار کارگاه در استان اصفهان ، افزود: از این تعداد ، شش هزار و 702 کارگاه از 11 تا 50 نفر کارگر و تعداد هزار و 644 کارگاه نیز 50 نفر به بالا کارگر دارند.
وی با اشاره به زحمات کارگران به ویژه زنان سرپرست خانوار که بار مشکلات ناشی از کار و زندگی را نیز بر دوش می کشند، گفت: چنانچه یک درصد از درآمدهای تامین اجتماعی صرف آموزش کارگران شود مشکلات کمتری را در زمینه مسائل زنان سرپرست خانوار شاهد خواهیم بود .
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به اینکه گروهی از کارگران دراثر حوادث از کار افتاده و گروهی نیز فوت می شوند، افزود: از طریق آموزش می توان از این حوادث جلوگیری کرد.
وی با بیان اینکه هم اکنون به کارگران از کار افتاده 33 تا 66 درصد مستمری ماهیانه حوادث معادل 25 هزار تومان پرداخت می شود ، افزود: در قالب طرحی به مجلس شورای اسلامی خواستار افزایش حقوق این افراد به میزان مقرر در اداره کار براساس میزان ازکار افتادگی هستیم.
وی همچنین از شناسایی زنان سرپرست خانوار به صورت سالیانه توسط این اداره کل خبر داد و گفت: شاخص هایی از جمله الگو بودن در محیط کار، تربیت فرزندان شایسته از جمله این شاخص هاست.
امام جمعه زرین شهر نیز گفت: اسلام از این جهت دین کاملی است چون از هیچ کدام از نیازهای فرد و جامعه غافل نشده و همه ابعاد زندگی را در مجموعه ای به نام واقعیت به هم پیوند و مورد توجه قرار داده است.
حجت الاسلام والمسلمین « قاسم باقریان » افزود: امروزه مکاتب صوفی منش فقط برروی مسائل روحی روانی تمرکز دارند.
وی با تاکید بر اهمیت کار و تلاش در اسلام گفت: پیامبر و ائمه با مسائلی که انسان را از کار و تلاش دور کند مبارزه می کردند.
وی افزود: یکی از مشکلات امروز جامعه این است که بار تامین معاش بر عهده زنان قرار داده شده که در خانواده، آثار مخرب به همراه دارد.
وی افزود: برای اشتغال زایی مردم با عزم ملی به کمک دولت و محرومان بیایند.
در این آیین از 15 زن نمونه سرپرست خانوار واحدهای تولیدی و خدماتی شهرستان لنجان تجلیل و هدایایی به آنان اهدا شد.
شهرستان لنجان با 245 هزار نفر جمعیت، سه بخش و 9 شهر در 45 کیلومتری جنوب غرب اصفهان قرار دارد.
پ/7139/ 7132
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن