تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806976485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتفاقی تاریخی که پرسپولیسی‌ها را خوشحال کرد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
اتفاقی تاریخی که پرسپولیسی‌ها را خوشحال کرد
معرفی اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، انتخاب مدیرعامل این باشگاه و البته امضای قرارداد 30 میلیارد تومانی برای سرخپوشان خیلی از رویدادها و اتفاقات این هفت روز ورزش را در سایه خود قرار داد به گزارش نامه نیوز به نقل از مهر، از میان اهالی ورزش و البته غیر فوتبالی‎ها، این هفته رو به پایان برای کشتی گیران آزادکار بهتر از بقیه بود چراکه آنها مسابقات قهرمانی آسیا را با قهرمانی به پایان رساندند. در مقابل اما فرنگی‌کاران همین مسابقات خیلی خوب تمام نکردند و با مجموع پنج مدال که یکی از آنها طلا بود به عنوان سوم آسیا دست یافتند.


اما مهمتر از همه اینها اخبار پیرامون باشگاه پرسپولیس بود که حکایت از معرفی اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و البته امضای قرارداد 30 میلیاردی این باشگاه با یک حامی مالی داشت.


مهمترین اتفاقات و رویدادهای این هفت روز ورزش عبارتند از:


معرفی حریف فولاد در یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا
تیم فوتبال فولاد خوزستان که به عنوان تنها نماینده ایران به جمع 16 تیم برتر آسیا صعود کرده است، در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها باید به مصاف السد قطر برود. بر اساس برنامه این مرحله از مسابقات که پنجشنبه گذشته اعلام شد، دیدار تیم‌های فولاد و السد 17 و 24 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.


تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان آسیا شد
تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب شش مدال طلا به عنوان قهرمانی بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت. شاگردان رسول خادم پنجشنبه گذشته در شرایطی به این عنوان دست یافتند که پیش از اتمام دیدارهای فینال در چهار وزن دوم، قهرمانی خود را مسجل کرده بودند. در چارچوب روز نخست این رقابت ها سید احمدی محمدی در وزن 65 کیلوگرم، میثم مصطفی جوکار در وزن 86 کیلوگرم و کمیل قاسمی در وزن 125 کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند. ضمن اینکه مهران رضا زاده در وزن 57 کیلوگرم نیز به مقام پنجم رسید. در روز دوم مسابقات نیز مسعود اسماعیل‌پور در وزن 61 کیلوگرم، مصطفی حسین خانی در وزن 70 کیلوگرم، رضا افضلی در وزن 74 کیلوگرم به مدال طلا رسیدند و در وزن 97 کیلوگرم نیز وحیدطالبی از صعود بازماند.


اعضای هیات مدیره پرسپولیس معرفی شدند
حمید استیلی، محمد زادمهر، حمیدرضا سیاسی، مصطفی سلیمی، علی اصغر مونسان، حسین کاظم پور و مهدی خواجه وند یکشنبه گذشته از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شدند. این اسامی در شرایطی اعلام شده اند که قبل از این پیش بینی می شد علی پروین سرپرست ماه های اخیر این باشگاه جزو اعضای هیات مدیره باشد اما این اتفاق رخ نداد تا بازهم پروین از پرسپولیس جدا شود!


رحیمی مدیرعامل پرسپولیس شد
یک روز پس از معرفی اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، آنها دوشنبه گذشته طی نشستی که در محل وزارت ورزش و جوانان و با حضور امیررضا خادم و نماینه سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد، علیرضا رحیمی را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی کردند. رحیمی پیش از این به عنوان بازیکن تیم فوتبال و مدیرعامل در باشگاه سپاهان فعالیت داشت ضمن اینکه ریاست فدراسیون هندبال و عضویت در هیات رئیسه آسیایی این رشته را هم در کارنامه دارد.

امضای قرارداد 30 میلیارد تومانی برای پرسپولیس
امیررضا خادم، نمانیده تام الاختیار وزارت ورزش و جوانان در واگذاری پرسپولیس و استقلال چهارشنبه از امضای قرارداد 30 میلیارد تومانی با حامی باشگاه پرسپولیس خبر داد. وی همچنی تاکید کرد که قرارداد امضا شده با حامی مالی پرسپولیس در تاریخ باشگاهداری ایران کم نظیر است و دیگر هیچ نگرانی بابت مسایل اقتصادی پرسپولیس نداریم.




1393/2/11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن