تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820386252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري جشن برخورداري 100درصدي روستاهاي مه ولات از نعمت راه آسفالته در هفته دولت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۱۹ب.ظ)
برگزاري جشن برخورداري 100درصدي روستاهاي مه ولات از نعمت راه آسفالته در هفته دولت مدير ساخت و توسعه ي راه هاي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي در بازديد از محورهاي حوزه ي استحفاظي مه ولات از جشن برخورداري 100درصدي راه آسفالته ي روستايي مه ولات خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس محمدرضا پارسا در اين بازديد كه با هدف بررسي مسائل و مشكلات و توسعه ي راه هاي حوزه ي استحفاظي مه ولات اين شهرستان گفت: برنامه ريزي ساخت و توسعه ي راه هاي اصلي، فرعي منطقه اي و روستاي شهرستان ها با هماهنگي واحدهاي برنامه ريزي استان، با توجه به نيازها و اولويت ها و امكانات مالي در دستور كار قرار دارد.
وي با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري در نامگذاري سال 93، گفت: حضور خير راهساز در پروژه ي راه روستايي دوغ آباد و حركت جهادي اهالي روستاي دوغ آباد با تأمين ماشين آلات، نمونه ي بارزي از عزم ملي و مديريت در راستاي امري رهبري است.
پارسا با اشاره به برخورداري 98 درصدي شهرستان مه ولات از نعمت راه آسفالته ي روستايي، اظهار داشت: با آسفالت 9.5 كيلومتر ديگر از راه هاي روستايي شهرستان مه ولات در امسال، جشن برخورداري 100 درصدي از نعمت راه آسفالته در هفته ي دولت برگزار خواهد شد.
مدير ساخت و توسعه ي راه هاي استان خراسان رضوي گفت: ساخت راه ايمن و مطمئن در راستاي خدمت رساني به مردم و كاهش تلفات جاده اي، عبادتي بزرگ و فرهنگي است كه سال ها اجر آن باقي خواهد ماند و بزرگترين تأثير اين كار خير، سلامتي و آرامش مسافران در جاده ها است.
وي بيان داشت: خيرين وقتي به اين سمت بيايند لذت كار را چشيده و در ادامه ي آن مصمم مي شوند؛ چرا كه معمولا خيرين كمك به ديگران را وظيفه ي خود در قبال ثروتي كه خداوند به آنها داده مي دانند.
گفتني است پارسا، مدير ساخت و توسعه ي راه هاي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي، ضمن بازديد از محورهاي حوزه ي استحفاظي اين شهرستان و طرح توسعه ي ساختمان اداري راه و شهرسازي مه ولات در شوراي اداري اين شهرستان شركت كردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن