تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820824643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار اصفهان: مرجعیت اجتماعی معلمان سرمایه بی بدیل فرهنگی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار اصفهان: مرجعیت اجتماعی معلمان سرمایه بی بدیل فرهنگی است اصفهان-ایرنا- استاندار اصفهان به مناسبت روز معلم در پیامی گفت: مرجعیت اجتماعی معلمان از سرمایه های بی بدیل فرهنگی به شمار می آید که طی صدها سال در نظام تعلیم و تربیت رسمی و غیررسمی جاری بوده و منشا برکات زیادی شده است.


به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور روز پنجشنبه در این پیام با گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم، ضمن قدردانی از اهتمام و تلاش بی شائبه معلمان، این روز را به آنان تبریک گفت.
وی در این پیام اظهار کرد: نسلی که در کلاس های درس، آرام و حکیمانه تربیت می شود قوام و پایداری و توسعه آینده کشور را تضمین می کند و معلمان در کانون این فرایند آینده نگر نقش آفرینی می کنند تا نیکبختی و سربلندی میهن عزیز اسلامی را تضمین کنند.
وی گفت: هیچ مسوول اجرایی و چهره فرهیخته ای را نمی یابیم که محضر نورانی معلم را درک نکرده باشد و خود را مدیون تعالیم مبارک آنان نداند و ترویج اخلاق کریمه و رفتار شایسته به شیوه و سیره پیامبران الهی همواره بر عهده معلم بوده است.
استاندار اصفهان در این پیام افزود: تردیدی ندارم که به اعتبار این شان والای اجتماعی هرروز، روز معلم است و هر لحظه می توان از فضیلت و ارزش های معلمی رونمایی و به آن افتخار کرد.
زرگرپور با قدردانی از اهتمام و تلاش بی شائبه معلمان افزود: با گرامیداشت نام و راه معلم شهید استاد مرتضی مطهری و بزرگداشت راه نورانی همه معلمان شهید و به خدا پیوسته و سلوک افتخار آمیز معلمان فرهیخته و ایثارگر این روز خجسته را به بزرگوارانی که مدرسه و کلاس را به برکت تعالیم خود آراسته اند، تبریک عرض می نمایم.
وی ابراز امیدواری کردکه از چشمه وجود معلمان نسیم عقلانیت و اعتدال بر فضای جامعه ما بوزد و با تدبیر شایسته معلمان هدیه امید و نشاط هر روز تقدیم آینده سازان سربلند مان شود.
دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری روز معلم است.
8114/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن