تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820544194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون اجتماعی انتظامی اصفهان: جذب مشارکت عمومی باید به یک باور تبدیل شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون اجتماعی انتظامی اصفهان: جذب مشارکت عمومی باید به یک باور تبدیل شود اصفهان-ایرنا-معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه بدون مشارکت مردم نمی توان جامعه را اداره کرد، گفت: فرهنگ جذب مشارکت عمومی باید به یک باور جمعی در بین دستگاه ها و سازمان ها تبدیل شود.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ « جهانگیر کریمی » در گردهمایی انجمن روابط عمومی های استان اصفهان افزود: با پیشرفت فناوری و پیچیده شدن جرایم، دولت ها بدون استفاده از مشارکت عمومی قادر به اداره جوامع نیستند.
وی با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی روابط عمومی دستگاه ها و سازمان ها جذب مشارکت عمومی است، اظهارکرد: تحقیقات نشان می دهد که هنوز باور کلی در اهمیت مشارکت مردم در مدیریت جامعه وجود ندارد.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی درچند سال اخیر با تغییر در ساختار و رویکرد خود، به دنبال جذب مشارکت های عمومی و استفاده از نظرات، پیشنهادها و انتقادهای مردم و بهره گیری از توان، ظرفیت و استعداد افراد جامعه است، گفت: ما معتقدیم برای اداره بهتر جامعه باید فرهنگ جذب مشارکت عمومی به یک باور جمعی در دستگاه ها و سازمان ها تبدیل شود.
سرهنگ کریمی تصریح کرد: فرهنگ سازی جذب مشارکت مردم باید در ساختار آموزشی و تربیتی، فرهنگی و رسانه ای کشور قرار گیرد تا امکان جذب مشارکت مردمی براساس یک خرد جمعی فراهم شود.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، استفاده از مشارکت مردم و اجرای صحیح آن را باعث مشروعیت و مقبولیت سازمان های خدماتی و دستگاه های اجرایی عنوان کرد و افزود: در جامعه مشارکتی، مردم از خدمات بیشتر و بهتر برخوردار می شوند و از مشارکت، منافعی را به دست می آورند.
د/8114 / 7132
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن