تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805133815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر کشور: واردات مواد مخدر امسال به شدت کنترل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر کشور: واردات مواد مخدر امسال به شدت کنترل می شود تهران - ایرنا- ورزش کشور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد: با تحت پوشش قرار دادن 85 درصد مناطق مرزی در سال جاری، واردات مواد مخدر به شدت کنترل می شود.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، محمد رحمانی فضلی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم رونمایی از 20 عنوان کتاب مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران افزود: امسال 300 کیلومتر از منطقه مرزی سراوان تحت پوشش و کنترل نیروهای ما در می آید که می توانیم ورود موارد مخدر به کشور را کنترل کنیم.
وی تصریح کرد: کنترل مبادی ورودی شرق کشور در اولویت کارهای ما قرار دارد و با اقداماتی که امسال انجام می دهیم امیدواریم به این اطمینان نسبی برسیم که مرزها تحت کنترل درآیند.
وی با اشاره به اینکه کشفیات مواد مخدر 14 درصد افزایش دارد، اظهار داشت: 7 هزار نفر از معتادان در ایام تعطیلات نوروزی امسال به مراکز نگهداری منتقل شده اند.
رحمانی فصلی با بیان اینکه امسال در حوزه صیانت از معتادان برنامه های اساسی داریم، ادامه داد: در این حوزه بعد از اینکه معتادان پاک می شوند و یا از زندان آزاد می شوند، با ایجاد اشتغال از طریق هماهنگی با کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و وزارت تعاون سعی داریم آنان را به جامعه برگردانیم و این دستگاه ها نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند تا به ستاد مبارزه با مواد مخدر کمک کنند.

** ایجاد صندوق حمایت از اتشغال
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر از ایجاد صندوق حمایت از اشتغاال برای معتادان خبر داد و گفت: در این زمینه هماهنگی های لازم برای استانداران ابلاغ شده است تا بخشی از منابع مالی استان ها را در جهت سالم سازی معتادان با ایجاد اشتغال اختصاص دهند.
رحمانی فضلی با اشاره به جلسه شورای مشورتی در زمینه مبارزه با مواد مخدر که امروز برگزار شد، گفت: این شورا ترکیبی از دستگاه های مختلف اجرایی است و در این شورا در زمینه سیاست های کلی مقام معظم رهبری که ابلاغ شده اظهار نظراتی شد.
وی افزود: در این جلسه تهیه سند راهبردی مبارزه با مواد مخدر همسو با سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری لحاظ شد تا ارتقاء ساختار و جایگاه مبارزه با مواد مخدر در اولویت قرار گیرد.
وی با بیان اینکه تعریف جدیدی از آسیب های اجتماعی مبتنی بر سیاست های ابلاغی رهبری با هماهنگی بین دستگاه ها قرار است تعریف شود، تأکید کرد: ما به بحث اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در حوزه پیشگیری تأکید فراوان داریم و تفاهم نامه هایی را با دستگاه های مختلف در این زمینه منعقد کرده و خواهیم کرد.
وزیر کشور از رسانه ها خواست که در اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر فعالیت های بیشتری انجام دهند.
وی در زمینه درمان معتادان نیز گفت: یکی از برنامه هی مهم ما در سال جاری این است که بخش خصوصی را در این زمینه فعال تر کنیم و معتادان متجاهر (معتادانی که اعتیاد شدید و مزمن دارند) را در اولویت درمان قرار دهیم.
رحمانی فضلی درباره رویکرد فرهنگ در امسال نیز گفت: گزارش های خوبی در این زمینه آماده شده و شورای اجتماعی مأموریت دارد بحث هماهنگی در امور فرهنگی و اجتماعی را پیگیری کند.
رحمانی فضلی افزود: برای اجرای این دستورات سیاست هایی را تدوین خواهیم کرد که بازرسان دستگاه های اجرایی برای ما گزارش می کنند.
وی موضوع عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر با تشکیل کارگروه ها و همچنین نشست با اهل فرهنگ که دارای اندیشه های نوینی هستند را از مهمترین برنامه های وزارت کشور در رویکرد فرهنگ عنوان کرد.
ورزیر کشور خاطر نشان کرد: مشارکت مردم در اجرای این برنامه های ضروری است و از رسانه ها می خواهیم که وزارت کشور را در این زمینه کمک کنند.
اجتمام**9022**1599
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن