تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798690638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش، مهمترین محور مقابله با شیوع مصرف مواد مخدر/ كنترل الكترونیكی و نامحسوس در مرزها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سعادت در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی تاکید کرد: آموزش، مهمترین محور مقابله با شیوع مصرف مواد مخدر/ كنترل الكترونیكی و نامحسوس در مرزها خبرگزاری پانا: استاندار آذربایجان غربی گفت: آموزش و آگاهی بخشی، مهمترین محور مقابله با شیوع مصرف مواد مخدر در جامعه است.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۴ ارديبهشت ساعت 08:47



به گزارش خبرگزاری پانا، قربانعلی سعادت در نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سال 93 كه با حضور اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار كرد: مقوله آموزش و آگاهی بخشی به افراد و خانواده‌ها در بحث پیشگیری و مقابله با شیوع مصرف مواد مخدر در جامعه، مهمترین محور و اقدام مهم و موثر در این زمینه است و باید در سال 93 مورد توجه بیشتر قرار گیرد.  
استاندار آذربایجان غربی افزود: توسعه آموزش های فنی و حرفه ای كاربردی و مورد نیاز بازار كار در میان آسیب دیدگان اجتماعی و بویژه در میان زندانیان و معتادین بهبود یافته، از دیگر موارد مهمی است كه باید بیش از پیش مورد توجه مدیران و مسئولان مربوطه قرار گیرد.
 
وی سالم سازی و بازگرداندن معتادین بهبود یافته و زندانیان پس از طی دوران محكومیت به عرصه خانواده، جامعه و اشتغال را از اهداف مهم برشمرد و افزود: حمایت، مراقبت و برنامه ریزی برای فعالیت و اشتغال زندانیان و معتادین بهبود یافته از وظایف و تكالیف مهم مدیران و مسئولان ذیربط در استان است و انتظار می‌رود در این خصوص، طرح ها و پیشنهادات لازم توسط اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر ارائه شود.
 
استاندار آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به نقش برجسته زنان و بانوان در سلامت جامعه افزود: با افزایش آگاهی و ارائه آموزش های مربوط به پیشگیری از مصرف مواد مخدر به بانوان و مادران، می توان شاهد كاهش شیوع مصرف این مواد در جامعه بود چرا كه مادران زمینه ساز تربیت و ورود فرزندان به جامعه هستند.
 
سعادت با تاكید بر ضرورت شناسایی و برنامه ریزی برای گروههای آسیب پذیر جامعه نیز گفت: در جامعه برخی گروهها و اقشار وجود دارند كه بیشتر در معرض ابتلا به اعتیاد قرار دارند كه لازم است این گروهها بصورت دقیق و علمی، مورد بررسی و شناسایی قرار گیرند و برای كاهش تهدیدات در میان آنها برنامه ریزی شود.
 
استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار كرد: محور و مبنای اقدام قاچاقچیان در جامعه، سود و انتفاع مالی است لذا همواره افرادی سودجو وجود دارند كه در جهت منافع فردی خود دست به چنین اقداماتی می‌زنند بنابراین باید برای مقابله با این پدیده، برنامه هایی منسجم و جامع داشته باشیم آنها را بطور دقیق اجرا كنیم.
 
سعادت در ادامه با بیان اینكه كنترل نامحسوس و كنترل الكترونیكی در مرزها و مبادی رسمی استان از موثرترین شیوه های مقابله با قاچاق است، افزود: ما باید در بحث مقابله با قاچاق در مبادی رسمی و گمركات، به سمت و سویی حركت كنیم كه در آن دخالت انسانی كمتر و كنترل سیستمی و نامحسوس افزایش یابد چرا كه در اینصورت ضمن كاهش خطاهای انسانی، نظارت و كنترل نیز دقیق تر می شود.
 
 
وی در پایان از اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان درخواست كرد طرح ها و پیشنهادات خود را حداكثر تا یك ماه آینده بصورت منسجم و كاربردی در جلسه شورا ارائه دهند تا برای عملیاتی شدن طرح های موثر و كاربردی تصمیمات لازم اتخاذ شود.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن