تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805034299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل ارشاد اسلامی کرمان: روح کار جهادی در خبرگزاری مشهود است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل ارشاد اسلامی کرمان: روح کار جهادی در خبرگزاری ایرنا مشهود است کرمان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: مدیریت و روح کار جهادی و ایثارگرانه در خبرگزاری جمهوری اسلامی مشهود است.


به گزارش ایرنا، ˈفرشید فلاحˈ روز پنجشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمان افزود: گفت: فعالیت های خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمان با توجه به بضاعت نیروی انسانی این مرکز بالاست.
وی اظهار کرد: باعث افتخار است که کارکنان متخصص و کاردان خبرگزاری جمهوری اسلامی، فعالیت جهادی در عرصه فرهنگی را در سرلوحه کاری خود قرار داده اند.
وی گفت: در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی احساس می کنیم که به خانه خود آمده ایم و با برداران و خواهران همکار خود دیدار می کنیم.
وی ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمان، عنوان کرد: با توجه به اینکه دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ، امسال در عنوان سال نیز تجلی یافته، وظیفه و رسالت همه ما به عنوان اعضای یک خانواده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سنگین تر است و نشانگر آن است که باید هر چه بیشتر در عرصه های فرهنگی تلاش کنیم.

**** کار در حوزه فرهنگی یک تلاش مقدس است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: با توجه به اینکه فرهنگ مردم ما در کشور از آموزه های دینی و اعتقادات مردم نشات گرفته است، تلاش در حوزه فرهنگی، تلاشی مقدس است.
فلاح با بیان اینکه رسالت ما برای ایجاد همدلی در جامعه بیشتر از سایر بخش ها است، تاکید کرد: ایجاد همدلی و آشتی دادن گروه های مختلف با یکدیگر، کمرنگ کردن جناح بندی های سیاسی، پرهیز از کارهای صوری و عوام فریبانه، پرهیز از شعار زدگی و پرداختن به فعالیت های ریشه ای، عمیق و تاثیرگذار از جمله سیاست های دولت است.

**** جواهرات ناب فرهنگی جامعه باید معرفی شوند
وی در ادامه با تاکید بر این مطلب که باید جواهرات ناب فرهنگی جامعه را از دل سنگ ها بیرون کشیده و آنها را هر چه بیشتر به جامعه معرفی کنیم، گفت: باید زمینه رشد استعدادهای فرهنگی در جامعه را هر چه بیشتر فراهم کرد.
وی تاکید کرد: فعالیت های فرهنگی ناب را اگر چه مسوولان نیز در آنها حضور نداشته اند باید به خوبی مورد انعکاس خبری قرار داد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بر توجه به نخبه گرایی در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: باید با همکاری و همدلی یکدیگر باید در حوزه فرهنگی منشا اثر باشند.

**** فرهنگ رضوی، یکی از محورهای اصلی وحدت فرهنگی در استان کرمان است
فلاح گفت: با توجه به ارادت و دلبستگی مردم استان کرمان به امام رضا (ع)، فرهنگ رضوی یکی از مهمترین محورهای وحدت فرهنگی در استان کرمان به شمار می رود.
وی با تاکید بر لزوم وحدت رویه در حوزه فرهنگی و پرهیز ار پراکندده کاری، افزود: دشمنان ما به صورت منتحد و باشناخت عمل می کنند و دیده می شود که در هرسال یک موضوع را انتخاب کرده و فعالیت های مختلف خود را بر اساس آن اجرایی می کنند.
وی یکی از ویژگی های تهاجم فرهنگی را استفاده از پول و اعتبار خود کشور علیه کشور دانست و ادامه داد: همه باید متحد و یکپارچه در حوزه اعتلای فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اقدام کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: هفته فرهنگ رضوی در استان کرمان یکی از بهترین فرصت ها برای معرفی سبک زندگی ایرانی با استفاده از آموزه های رضوی است که باید هر چه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد:گفت و گو، علم گرایی، خرد گرایی و عقل گرایی از مهمترین شاخصه های فرهنگ رضوی است که با توجه به مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان، باید فرهنگ رضوی را هر چه بیشتر در جامعه رونق داد و هفته فرهنگ رضوی در این استان، یکی از بهترین فرصت ها است.
وی از رسانه ها خواست برای فراگیر کردن هفته فرهنگ رضوی تلاش کنند.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمان نیز گفت: خبرنگاران این خبرگزاری در همه عرصه ها بویژه در حوزه فرهنگی تلاش محسوسی دارند.
ˈاکبر بهاروندˈ در ادامه با اشاره به گستردگی کرمان و ویژگی های خاص این استان عنوان کرد: در استان کرمان در حوزه نیروی انسانی با مشکلاتی روبرو هستیم که کار اطلاع رسانی را دشوار کرده است.
وی اظهار کرد: خبرگزاری ایرنا مرکز کرمان با توجه به مشکلاتی که در حوزه کمبود نیروی انسانی دارد اما در عرصه اطلاع رسانی از هیچ کوششی دریغ نکرده و سایت خبرگزاری ایرنا کرمان بینندگان پرشماری دارد.
وی با اشاره به وضعیت رسانه ای در استان کرمان تصریح کرد: استان کرمان در حوزه رسانه ای مدعی داشتن بیشترین رسانه های مکتوب و مجازی در کشور است که با توجه به پراکندگی جمعیت در این استان که بیش از نیمی در حوزه روستایی و عشایری هستند، باید اثر گذاری این تعداد رسانه از نظر کیفی نیز مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمان با تاکید بر اینکه بسیاری از مجوزهای نشریات در استان کرمان در حال خاک خوردن است، بیان کرد: به نظر می رسد در این حوزه نیاز به یک بازنگری دقیق است.
وی تاکید کرد: از سوی دیگر می طلبد که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساختار شرایط صدور مجوز برای نشریات جدید نیز بازنگری کند تا افراد متخصص به این حوزه وارد شده و از ورود افراد متفرقه در این عرصه تخصصی جلوگیری شود.
بهاروند تاکید کرد: افراد در حوزه رسانه باید متخصص و شناخت لازم از جامعه داشته باشند تا بتوانند قداست این حرفه را حفظ و به جامعه کمک کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه خروجی عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل ماهیت فرهنگی خود دارای جایگاه ویژه ای در خبرگزاری جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: با توجه به شعار سال جاری باید تلاش بیشتری در حوزه فرهنگی داشته باشیم.
وی گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر انعکاس خدمات ارایه شده نظام در گوشه گوشه ایران اسلامی، در حوزه اطلاع رسانی این بخش تلاش می کند.ک/2
7440 /2624


انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر :3988715


ک/2
7440/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن