تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813484525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معلمان پرچم داران مبارزه با جهل و نادانی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار یزد: معلمان پرچم داران مبارزه با جهل و نادانی هستند یزد- ایرنا- استاندار یزد با گرامی داشت یاد و خاطره شهید مطهری ، معلمان را پرچم داران مبارزه با جهل و نادانی دانست .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈسید محمد میرمحمدیˈ چهارشنبه شب در مراسم تجلیل از معلمان نمونه در اردکان ، آیت ا... خاتمی ، آیت ا... بهجتی ، آیت ا... صدوقی و فرزندش را معلمانی نمونه برشمرد .
وی این شخصیت ها را سمبل اخلاق ، صبوری و عزت و نیز صاحب همه ویژگی های یک انسان مسلمان ذکر واضافه کرد: یاد و نام آنها باید زنده بماند چرا که از آنها درس معنویت و اخلاق فرا گرفته ایم .
استاندار یزد با بیان اینکه مقام معلم فراتر از درس یاد دادن است، تصریح کرد: بزرگترین معلمان مادران هستند و شاید به همین دلیل بهشت زیر پای مادران است .
میرمحمدی تأکید کرد: باید دست مادران ، پدران ، معلمان و استادان را بوسید و به همه آنها مهربانی کرد چرا که مهربانی را به ما یاد داده اند .
امام جمعه اردکان نیز در این مراسم با اشاره روایات و احادیث افزود: همه موجودات برای معلمان خوب طلب مغفرت می کنند چرا که مسبب خیر و خدمت به خلق می باشند .
حجت الاسلام والمسلمین ˈ سید محمد حسینیˈ با اشاره به اینکه معلم خوب آن است که برای رضای خدا به دانش آموز درس یاد دهد، اظهار کرد: معلمان برای تعلیم خوبی ها در جامعه با توان کامل فعالیت دارند و لازم است اولیا دانش آموزان در این راه همراه معلمان شوند تا بتوان در مسیر توسعه کشور گام های استوارتر برداشت .
در این مراسم که با حضور استاندار یزد ، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، امام جمعه ، معاون فرماندار اردکان و دیگر مسئولان آموزش و پرورش برگزار شد به 20 نفر از معلمان نمونه جوایزی اهدا شد .
در این مراسم استاندار یزد دست معلم خود را بوسید و دسته گلی را به ˈ سناییˈ معلمش اهدا کرد.ک/2
7544/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن