تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820204367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه فجر فارس:امروز به برکت وجود نیروی بسیج، پرچم انقلاب اسلامی برافراشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده سپاه فجر فارس:امروز به برکت وجود نیروی بسیج، پرچم انقلاب اسلامی برافراشته است شیراز- ایرنا- فرمانده سپاه فجراستان فارس گفت: امروز به برکت وجود نیروی بسیج، پرچم انقلاب اسلامی برافراشته است که اگر بسیج نبود اسلام بی یاور بود.


به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) و ثارالله (ع) شیراز بیان کرد: مدیریت جهادی مورد نظر مقام معظم رهبری شاخصه های فراوانی از جمله پرهیز از روزمرگی، خلاقیت، ابتکار، بسیجی بودن، تفکر، منعطف بودن دارد.
وی افزود: روزمرگی آفت سپاه و بسیج است که در صورت پیوند با روزمرگی دچار خسران می شویم.
غیب پرور اظهارداشت: هرجا از روحانیت فاصله گرفتیم شکست خوردیم و موفقیت و پیروزی ما در گرو پیوند با روحانیت ، کارشبانه روزی و مدیریت جهادی است.
وی اضافه کرد: بسیجیان ذره ای از ارزش های انقلاب اسلامی عدول نمی کنند که آزادگی خصوصیت بسیجیان است.
غیب پرور ادامه داد: انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین رخداد جامعه بشری در قرن های اخیر است که همه ما مدیون امام راحل و مقام معظم رهبری هستیم.
وی عنوان کرد: بخش مهمی از سرافرازی امروز کشور مدیون ایستادگی مردم در عرصه های مختلف است که خلیج فارس نماد ایستادگی، استقلال و انقلابی ملی ما است.
فرمانده سپاه فجر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انقلاب اسلامی همواره با کج اندیشان و گروه های منحرف روبرو بوده است و متاسفانه امروز نیز گروه های منحرف از جمله وهابیت، سلفی ها و بهاییت اقدام به کشتن مسلمانان در سرزمین های اسلامی می کنند که در این زمینه باید بیداری خود را افزایش دهیم.
وی با بیان اینکه وظیفه ما در مقابل این انحرافات اتحاد، بیداری و موقع شناسی است افزود: امروز سر نخ بسیاری از ناهنجاری های اخلاقی در جامعه ما توسط بهاییت رقم می خورد و ما شاهد رفتارهای گستاخانه این گروه در جامعه اسلامی هستیم.
غیب پرور در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: شیراز به دلیل موقعیت جغرافیایی، سیاسی، فرهنگی و مذهبی یکی از نقاط مهم کشور محسوب می شود که هم اکنون این کلان بر اساس نیاز با چهار ناحیه سپاه اداره می شود که این نواحی رسالت های مهم و سنگینی را بر عهده دارند.
وی با اشاره به سپاه ناحیه محمدرسول الله(ص) اظهارکرد: این ناحیه در بافت جدید شهر شیراز فعال است که وجود مجتمع های تجاری و باغ شهرها در این منطقه، فرصت مناسبی برای تعالی ارزش های فرهنگی و مذهبی جامعه است زیرا توسعه اقتصادی شهر شیراز باید در قالب ارزش های دینی و انقلابی دنبال شود.
غیب پرور اضافه کرد: باید یادروز حضور مقام معظم رهبری در استان و برگزاری اجلاسیه سرداران و 14 هزار و 600 شهید استان باید پاس داشته شود .
در این آیین فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص)شیراز نیز گفت: به دنبال ایجاد فضای فرهنگی مذهبی در جامعه هستیم که فعالیت های این ناحیه با رویکرد تحقق شعار امسال دنبال می شود.
سید حسین حسینی افزود: در این برهه از زمان باید تکلیف خود رابه عنوان یک فرمان الهی انجام دهیم.
اسماعیل محبی پور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) نیز گفت: امروز پرچم اسلام در انقلاب اسلامی برافراشته شده است که سپاه و بسیج با تمام توان از این پرچم حراست می کنند.
در این آیین از زحمات علی محمد محمدی و منصور میرزاییان تقدیر و سید حسین حسینی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه محمدرسول الله(ص) شیراز و اسماعیل محبی پور به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز معارفه شدند.
سرهنگ منصور میرزاییان به عنوان مشاور فرمانده سپاه فجر استان فارس در امور عشایر معرفی شد.ک/2
7382/ 667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 296]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن