تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820918625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار درمیان: پرونده مسکن مهر در شهر اسدیه بسته می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار درمیان: پرونده مسکن مهر در شهر اسدیه بسته می شود بیرجند - ایرنا - فرماندار درمیان گفت: تا پایان تیرماه سال جاری پرونده مسکن مهر در شهر اسدیه مرکز این شهرستان بسته می شود.


ˈرجبعلی براتیˈ امروز در نشست شورای اداری درمیان گفت: تاکنون 64 میلیارد ریال برای احداث مسکن مهر در مرکز این شهرستان هزینه شده است.
وی ادامه داد: در مجموع 204 واحد مسکن مهر افراد واجد شرایط در شهر اسدیه به بهره برداری رسیده و 12واحد دیگر با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد در حال ساخت می باشد.
وی با بیان این که عملیات نوسازی دو هزار و 304 واحد روستایی این شهرستان در سال 84 آغاز گردیده یادآور شد: تاکنون یکهزار و 334 واحد به بهره برداری رسیده و 188 واحد نیز با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است که تا قبل از پایان سال جاری به بهره برداری می رسند.
وی، از پایان عملیات نقشه برداری طرح هادی در 87 درصد روستاهای بالای 20 خانوار درمیان خبر داد و افزود: عملیات اجرایی طرح هادی در دو روستای بخش قهستان با اعتبار 168 میلیون تومان از فروردین ماه سال جاری آغاز شده است.
براتی از تشکیل تعاونی پوشاک درمیان تا پایان بهار سال جاری خبر داد و یاد آور شد: در حال حاضر 36 تعاونی فعال با 56 هزار و 720 نفر عضو و آورده 213 میلیون تومان فعالیت می کنند که تا کنون موفق به ایجاد 216 فرصت شغلی برای اعضای خود شده اند.
وی با اشاره به تحقق 96 درصدی تعهد اشتغال شهرستان ادامه داد: سال گذشته 86متقاضی مشاغل خانگی ثبت نام کردند که تعداد 68 نفر واجد شرایط به بانکهای عامل معرفی شدند.
فرماندار درمیان از کارگران به عنوان تضمین کنندگان شکوفایی اقتصاد جامعه یاد کرد و ادامه داد: شوراهای اسلامی در توسعه شهری و روستایی نقش قابل توجهی دارند.
براتی از تخصیص و جذب 50 درصدی اعتبارات برخی طرحها از محل دو درصد نفت در سال گذشته خبر داد و گفت: دستگاه های اجرایی برای هزینه کردن این اعتبارات فقط تاپایان تیرماه سال جاری فرصت دارند.
.665/110
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن