تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 1 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812109643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوگانگی مدیریت شهری به طرح مسکن مهر در قشم آسیب رسانده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار قشم: دوگانگی مدیریت شهری به طرح مسکن مهر در قشم آسیب رسانده است قشم – ایرنا – فرماندار شهرستان قشم گفت: دوگانگی در مدیریت شهری قشم و شرایط خاص جزیره ای آن باعث شده که طرح مسکن مهر در این شهرستان توفیق چندانی نداشته باشد.


به گزارش ایرنا مسعود سالاری شامگاه یکشنبه در نشست اعضای کارگروه مسکن شهرستان قشم افزود: شهرداری قشم و سازمان منطقه آزاد قشم دو طرف این دوگانگی هستند و ضررش را شهروندان این شهر در بخش های مختلف از جمله در پروژه های مسکن مهر متحمل می شوند.
وی با اشاره به اینکه مردم و اصناف این شهر به انحای مختلف عوارض می دهند، اما از خدمات و زیرساخت های مورد نیاز خود به قدر کافی بهره مند نمی شوند، گفت: در تمام شهرها، شهرداری با اخذ عوارض، زیرساخت ها را برای اجرای این طرح آماده می کند، اما در قشم، شهرداری چون عوارض نمی گیرد، توان آماده سازی زیرساخت ها را برای اجرای طرح مسکن مهر ندارد.
فرماندار قشم اظهار امیدواری کرد که با تغییر مدیریت در سازمان منطقه آزاد قشم، سنگینی این دوگانگی در مدیریت شهری قشم، یک بار برای همیشه از دوش شهروندان این شهر برداشته شود.
وی شرایط خاص جزیره ای قشم را نیز یکی دیگر از موانع موفقیت اجرای طرح مسکن مهر در قشم اعلام کرد و گفت: بطور مثال مشکل فاضلاب که در اکثر شهرها با استفاده ازˈسپتیک تانکˈ حل می شود، در قشم این روش کارآیی ندارد و فاضلاب باید تصفیه شود، یا برای تامین آب شرب در قشم باید آب شیرین کن تعبیه شود.
سالاری در بخش دیگری از سخنان خود کم کاری برخی از شرکت های تعاونی مسکن مهر قشم را هم دلیلی بر ناکامی آنها در انجام تعهدات شان در قبال تحویل بموقع واحدهای مسکونی به متقاضیان دانست.
به گفته وی مدیران عامل این شرکت ها و همچنین ادارات و افرادی که اقدامات برخی از پیمانکاران پروژه ها را تایید کرده ولی بعدا معلوم شده که تخلفاتی را مرتکب شده اند، باید پاسخگوی مشکلات فعلی این پروژه ها باشند.
براساس این گزارش در این نشست هریک از مدیران عامل شرکت های تعاونی مسکن مهر شهرستان قشم یا نماینده آنها آخرین وضعیت پروژه های متبوع خود را تشریح کردند.
به گزارش ایرنا در توضیحات این افراد اعلام شد که از 380واحد پروژه خانه طلایی تنها 80واحد بالای 95درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پروژه رحمت گستر نیز با 440واحد بخاطر تخلفات عدیده صورت گرفته در آن افزون بر 9ماه تاخیر دارد و در پروژه پیک مهر هم با 920واحد، افزون بر 751واحد آماده واگذاری است، اما هرسه این پروژه ها با مشکل آماده نبودن زیرساخت ها از قبیل برق، آب و فاضلاب مواجه هستند.
براساس این گزارش دو پروژه بدیع مهر و مهر سوزا هرکدام با 200واحد از مشکل کمبود نقدیگی رنج می برند و پروژه مهر درگهان نیز از 480 واحد افزون بر 240واحد آن آماده واگذاری است، اما راه دسترسی مناسب ندارد.
به گزارش ایرنا در این نشست نمایندگانی از ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه وشهرسازی و بنیاد مسکن استان هرمزگان، شرکت توزیع نیروی برق این استان، رییس اتحادیه تعاونی های مسکن مهر شهرستان قشم و تنی چند از مدیران ادارات زیربط در این شهرستان حضور داشته و با اعضای کارگروه مسکن قشم تبادل نظر کردند.ک/2
1871/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن