تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820856551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار ایلام: مدیران از رفتارهای جزیره ای در مسائل جوانان پرهیز کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار ایلام: مدیران از رفتارهای جزیره ای در مسائل جوانان پرهیز کنند ایلام- ایرنا- استاندار ایلام تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید از جزیره ای عمل کردن، بخشی نگری و اقدام های مقطعی در رسیدگی به مشکلات جوانان به شدت پرهیز و اجتناب کنند.


به گزارش ایرنا، ˈمحمدرضا مرواریدˈ روز چهارشنبه در نشست ساماندهی امور جوانان استان ایلام با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: 35 درصد از جمعیت 565 هزار نفری استان ایلام را گروه سنی جوان تشکیل می دهد.
وی افزود: برنامه منسجم و مدونی تاکنون برای ساماندهی وضعیت جوانان تدوین و ارائه نشده است.
مدیر ارشد استان یادآور شد: رسیدگی به معضلات و مشکلات این قشر تاثیرگذار و آینده ساز جامعه نیازمند برنامه ریزی اصولی و بلند مدت است.
مروارید تاکید کرد: جزیره ای برخورد کردن و انجام کارهای مقطعی در خصوص جوانان از سوی مدیران نه تنها مشکلی از دوش آنان بر نمی دارد بلکه باعث ناامیدی جوانان از مسوولان خواهد شد.
وی مهم ترین معضل پیش روی جوانان را آمار بالای جوانان تحصیل کرده بیکار عنوان کرد و ادامه داد: اگر نمی توانیم در کوتاه مدت برای این مشکل راه حلی ارائه کنیم حداقل زمینه نشاط و شادی آنها را در جامعه باید فراهم آوریم.
نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: شهر 200 هزار نفری ایلام پیش از انقلاب دارای یک سینما بود که اکنون این مکان فرهنگی نیز به تعطیلی کشیده شده است و هیچگونه فعالیتی در زمینه هنر تئاتر نیز در ایلام مشاهده نمی شود.
مروارید اضافه کرد: ارائه فعالیت های خدماتی و هنری در سایر استان های کشور به دلیل جمعیت بالا دارای صرفه اقتصادی و سودآوری است ولی به دلیل جمعیت کم ایلام تمایل چندانی از سوی بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و ایجاد مراکز فرهنگی در استان مشاهده نمی شود.
وی یادآور شد: دولت باید در استان های همچون ایلام در زمینه ایجاد زیرساخت های فرهنگی و هنری ورود کند.
استاندار ایلام در ادامه به برگزاری آیین های هفته جوان در استان اشاره کرد و گفت: ایجاد شور و نشاط در میان جوانان باید از اصلی ترین برنامه های اداره ورزش و جوانان در این هفته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام نیز در این نشست اظهار کرد: جشنواره تجلیل از جوانان فرهیخته و نخبه استان 19 خرداد همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) برگزار خواهد شد.
ˈفرزاد فتاحیˈ ادامه داد: جمعیت بین 15 تا 29 سال به عنوان جوان شناخته می شوند.
وی افزود: بر اساس آمار سال 90 بیش از 31 درصد جمعیت کشور در گروه سنی جوان قرار داشتند که این مقدار در استان ایلام به 35 درصد می رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام بیان کرد: 200 هزار نفر از جمعیت 565 هزار نفری ایلام در محدوده سنی 15 تا 29 سال سن قرار دارند.
فتاحی یادآور شد: 53 تشکل مردم نهاد در مسائل حوزه جوانان استان ایلام مشغول به فعالیت هستند.
وی تاکید کرد: تجلیل از کارکنان جوان دستگاه های اجرایی، نامگذاری یکی از میادین شهر ایلام به نام حضرت علی اکبر (ع)، انجام تبلیغات محیطی در سطح شهر ، استفاده رایگان جوانان از اماکن ورزشی و برگزاری مسابقه های ورزشی را از مهم ترین برنامه های اداره ورزش و جوانان ایلام در هفته جوان عنوان کرد . ک/2
540
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن