تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820301645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار آذربایجان غربی: جوانان این کشور موتور محرکه جامعه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار آذربایجان غربی: جوانان این کشور موتور محرکه جامعه هستند ارومیه - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: جوانان این کشور موتور محرکه جامعه هستند و باید فرصت عملیاتی شدن ایده های نو و خلاقانه به آنان داده شود.


علیرضا رادفر روز چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان افزود: حضور مردم و خدمت به جامعه باید اولویت کاری تمامی مسوولان و دست اندرکاران باشد چرا که دولت بدون وجود مردم هیچ معنی و مفهومی ندارد.
وی اظهار کرد: برگزاری چنین جلساتی که مربوط به موضوع مهم و خطیر جوانان است باید ریشه و اساس در کیفیت کارها داشته باشد و ازدیاد مصوبات و موضوعات جلسه باید طوری برنامه ریزی شود که خروجی قابل قبول و مثمر الثمری در اختیار جامعه قرار دهد.
رادفر بر اهمیت حضور مدیران کل و فرماندهان در جلسه ستاد امور جوانان تاکید کرد و گفت: اعضای این جلسه متشکل از شخص اول ادارات و نهادهای مرتبط با امور جوانان است و اگر مدیر یا فرماندهی به دلیل مشغله کاری نمی تواند در این جلسه حضور داشته باشد باید شخصی را به جای خود بفرستد که در جریان امورات و مصوبات جلسه بوده و بتواند با سایراعضای جلسه هم راستا و هماهنگ باشد.
وی ادامه داد: از اعضا می خواهیم با آمادگی و مطالعه کامل و علم به مصوبات جلسات قبلی و دستور جلسه فعلی حضور داشته باشند تا بتوانند نقطه نظرات جدید و قابل قبولی را برای تبادل اطلاعات و افکار ارائه کنند.
رادفر در ادامه با اشاره به تعامل و امورات مربوط به موضوع ورزش و جوانان گفت: معمولا همواره موضوع ورزش به دلیل شناخت بیشتری که در بین آحاد جامعه دارد بیشتر از موضوع جوانان مورد توجه است که باید تجدید نظرات خاص و اقدامات فرهنگی جدیدی در این خصوص انجام گیرد.
وی افزود: در موضوع اشتغال باید متوجه باشیم که سمت و سوی جوانان به مشاغل شیک و پشت میزنشینی از معضلات مهمی است که بحث بیکاری جوانان را به وجود آورده است که در این راستا مراکز آموزشی فنی و دانشگاه ها می توانند در موضوع حرفه آموزی و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان نقش مهمی داشته باشند.
وی گفت: فرهنگ در جامعه حکم هوا و اکسیژینی را دارد که اگر وجود نداشته باشد هیچ موجود زنده ای نمی تواند به حیات خود ادامه دهد لذا توجه به توسعه فرهنگ بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری بسیار مهم و ضروری است.
رادفر ایجاد ارتباط با جوانان، شنیدن و گوش دادن به درد و دل های آنان، انتقال تجربیات و حمایت و پشتیبانی از جوانان توسط مسوولان و مدیران را بسیار مهم دانست و افزود: ایجاد اتاق فکر برای جوانان و تشکیل مجدد مراکز مشاوره جوانان در ادارات و رسیدگی به امورات اشتغال و ازدواج جوانان امری مهم و حیاتی برای ساختن ایرانی آزاد و آباد است.
وی با اشاره خدمات دولت یازدهم گفت: بر اساس آمار دستگاه قضایی استان طی 9 ماه گذشته بیش از 9 درصد پرونده های ارجاعی کیفری به دادگستری کمتر شده است و این نشان دهنده ایجاد آرامش و ثبات نسبی در بین مردم و جوانان کشور است.
وی اجرای ماده 51 قانون برنامه پنجم توسعه کشور، هم افزایی فعالیتهای امور جوانان و نظارت بر فعالیت دستگاهها و سازمانها در خصوص رسیدگی به امورات جوانان از اهداف مهم ستاد جوانان استان اعلام کرد.
در این جلسه اعضای حاضر به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص مصوبات و دستور جلسه پرداختند.
7126/581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن