تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819428909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جام ولایت به کانون اصلاح و تربیت تهران رفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جام ولایت به کانون اصلاح و تربیت تهران رفت تهران بزرگ - ایرنا - مددجویان کانون اصلاح و تربیت تهران و تیم شهدای طرشت مسابقه کشتی دوستانه ای تحت عنوان جام ولایت برگزار کردند.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی کانون، جام ولایت بین تیم مددجویان کانون و شهدای طرشت در کانون اصلاح و تربیت تهران برگزار شد که در این مسابقه تیم مددجویان کانون از میان شرکت کنندگان در 13 وزن با نتیجه 9 بر 4 به برتری دست یافت.
این مسابقه با حضور داوران رسمی و ممتاز فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت.
معاون سلامت کانون در مراسم افتتاحیه با اشاره به اهمیت ورزش در سلامتی و تندرستی مددجویان گفت: ورزش و تفریحات سالم علاوه بر پر کردن اوغات فراغت، ضعف ها و کمبودهای جسمانی و روانی را کاهش می دهد و باعث شادی و نشاط و بالا بردن اعتماد به نفس این نوجوانان می شود.
هاشمی با بیان اینکه تنها با ورزش می توان به سلامت جسم، روان و پیشگیری از بسیاری بیماری ها دست یافت، افزود: اجرای برنامه ها و مسابقات ورزشی برای تأمین سلامت جسمانی و روانی این نوجوانان از اهم برنامه های اداره فرهنگی و واحد تربیت بدنی کانون است
وی تصریح کرد: واحد تربیت بدنی کانون با برنامه ریزی های لازم و استفاده از امکانات مطلوب و بکارگیری مربیان مجرب در رشته های مختلف ورزشی، سعی در ایجاد و تقویت روحیه جوانمردی در این نوجوانان می کند.
تهرام/1392/ 699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن