تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821199650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بندر امام خمینی(ره) پیشتاز بنادر کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بندر امام خمینی(ره) پیشتاز بنادر کشور است اهواز - ایرنا - عضو هیات عامل و معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بندر امام خمینی(ره) به تنهایی 10هزار میلیارد ریال از مجموع 20هزار میلیارد ریال جذب شده در بنادر کشور را به خود اختصاص داده و این نشان از پیشتازی این بندر دارد.


ˈعلی جهاندیدهˈ در آیین معرفی سرپرست جدید اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، بنادر را دروازه های تجارت کشور در ابعاد ملی توصیف و بر ضرورت معطوف کردن نگاه و اراده ملی برای رونق و توسعه بیشتر آنها تاکید کرد.
وی رشد و توسعه ایجاد شده در بنادر استان خوزستان در سال های اخیر را بسیار چشمگیر و قابل توجه دانست.
جهاندیده با اشاره به اهداف سند چشم انداز 20ساله و مقایسه مجموعه اقدام ها و حرکت های انجام شده برای تحقق اهداف این سند بالا دستی، بر ضرورت جزم عزم برای حرکت جهشی و توان مضاعف به منظور دست یافتن به اهداف ترسیم شده تاکید کرد.
وی گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی در سازمان بنادر و دریانوردی و ضرورت حرکت دو چندان برای رسیدن به اهداف ابلاغی، این منابع پاسخگوی نیازها و هزینه های فعلی نیست و ضرورت دارد از منابع غیر دولتی بهره برداری کرد.
جهاندیده راه حل برون رفت از مشکلات موجود به منظور توسعه هر چه بیشتر زیر ساخت ها در صنعت حمل و نقل دریایی را آسان سازی راه برای ورود بخش خصوصی و غیر دولتی عنوان و تاکید کرد: لازم است به بنادر کشور به مثابه دروازه تجارت ملی نگریسته شود و با عزم و اراده ملی، مشارکت دیگر بخش های غیر دولتی، بخش خصوصی و مردمی به منظور صرف هزینه های لازم برای توسعه هرچه بیشتر بنادر را طلبید.
معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی تضمین سرمایه گذاران در بنادر بر اساس مصوبه مجلس را از جمله اقدام های موثر برای فراهم ساختن زمینه توسعه و جهش در حرکت با بهره گیری از منابع غیر دولتی برشمرد که راه را برای تحقق اهداف چشم انداز هموار می کند.
جهاندیده برخورداری کشور از پنج هزار و 800 کیلومتر مرز دریایی را یک فرصت و نعمت بزرگ خدادادی توصیف و اظهار کرد: باید با توسعه کشتیرانی ساحلی و ترانشیپ از بار ترافیک جاده ای و استهلاک و تلفات انسانی ناشی از آن کاست و از این ظرفیت به نحو شایسته ای بهره برد.
وی با اشاره به قول رییس جمهوری برای شروع عملیات اجرایی مرحله سوم بندر شهید رجایی و توسعه بندر چابهار این ها را از جمله اقدام های موثر دولت برای بهره گیری بیشتر از ظرفیت منابع آبی کشور عنوان کرد.
645/642
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن