تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815412379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه ایران در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روزنامه ایران در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه ایران در شماره روز چهارشنبه خود در مطلبی با عنوان ترافیک دیپلماتیک در پاستور به دیدارهای روز سه شنبه رییس جمهوری با هیات هایی از اروپا، آسیا و آمریکای لاتین اشاره کرده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مطلب به دیدارهای روز گذشته رییس جمهوری با وزیر امور خارجه اتریش، هیات اتریشی و فرستاده ویژه نخست وزیر پاکستان و همچنین دیدارهای محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با ساموئل سانتوزلوپز وزیر امور خارجه نیکاراگوئه اشاره شده است.
عکس یک این روزنامه نیز اختصاص به کتاب گلبرگ مغرور دارد که به زندگی و زمانه ناصر حجازی دروازه بان فقید استقلال و تیم ملی می پردازد.
در این بخش گفت وگویی با فرید مرادی نگارنده این اثر منتشر شده است.
در این روزنامه همچنین در یادداشتی که به قلم پوریا محمدی به رشته تحریر درآمده به موضوع حاشیه سازی های اخیر علیه دولت تدبیر و امید اشاره شده است.
در بخشی از این یادداشت با تیتر عبور دولت از حاشیه سازان یادآوری شده است: از حمله مستقیم به همسر رییس جمهوری تا هدف قرار دادن شخص روحانی با انتشار فیلم های غیر واقعی، تا بی ثباتی غیرطبیعی این روزهای بازار ارز که ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی از نقش عوامل غیراقتصادی برای چنین تلاطمی سخن به میان آورد، چه پیامی حاصل می شود؟ آیا می توان نتیجه گرفت یک برنامه مخفی علیه دولت طراحی شده است؟
در بخش دیگه چه خبر این روزنامه نیز تیترهایی همچون هر خانواده می تواند 6 فرزند داشته باشد، مسوولان یارانه را پس می دهند، سفر 100 تاجر عمانی به ایران و تلاش برای جلوگیری از اعدام ایرانیان در مالزی به چشم می خورد.
در بخش دیگری از این روزنامه مطلبی با عنوان انحراف به سمت مرگ درباره واژگونی اتوبوس شرکت واحد در اتوبان آزادگان و کشته شدن جمعی از شهروندان درج شده است.
از دیگر عناوین این روزنامه می توان به پرونده فیلم ضد روحانی روی میز دادستان، ماموریت گروه تحقیق ای اف سی در ایران،سایمون گس به ایران آمد و اصلاح طلبان و اصولگرایان در پی اجماع سیاسی اشاره کرد.
شبک**1983** 1917
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن