تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820931779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استودیو و اتاق فرمان مسجد مقدس جمکران افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

با حضور رییس سازمان صدا و سیما؛ استودیو و اتاق فرمان مسجد مقدس جمکران افتتاح شد قم – ایرنا – در مراسمی با حضور رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی استودیو و اتاق فرمان مسجد مقدس جمکران قم افتتاح شد.


به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور ˈعزت الله ضرغامیˈ ، حجج اسلام والکسلمین ˈمحمد صادق صالحی منشˈ استاندار قم و ˈمحمد حسن رحیمیانˈ تولیت مسجد مقدس جمکران ،برگزار شد بهره برداری از استودیو و اتاق فرمان مسجد به منظور پوشش زنده صوتی و تصویری برنامه های مسجد جمکران آغاز شد.
ضرغامی در این مراسم ابراز داشت: گفتمان انقلاب، روشن است و نیازی به تبیین ندارد چیزی که ما به آن نیاز داریم وحدت رویه ، انسجام و هماهنگی در امور است و این در حالی است که بسیاری از دعواهای ما فکری نیست.
وی بیان داشت: کارجمعی برکت بسیاری دارد و امروز باید در مدیریت های خود کار گروهی را پیش گیریم و کار جمعی نتایج بسیار گسترده ای دارد.
وی افزود: همکاری نهادها و دستگاه ها در قم بسیار خوب است و در سال های گذشته شاهد هماهنگی و انسجام در بین مسوولان قم در بین همه رده ها بوده ایم که شایسته تقدیر است.
رییس سازمان صدا و سیما گفت: امروز شاهد افتتاح اتاق فرمان و استودیو مسجد مقدس جمکران هستیم تا شاهد ارائه برنامه ها با کیفیت بهتری از این مسجد مقدس شویم.
وی افزود: یکی از وظایفی که رسانه متعلق به جمهوری اسلامی بر عهده دارد این است که فضای معنوی ، شور و شعور را در گستره وسیعی که در کشور امام زمان(عج) قرار داریم به درستی منعکس کند و مزیت نسبی ما همین است.
ضرغامی با اشاره به سرمایه گذاری بالای شبکه های ماهواره ای بر علیه ایران تاکید کرد:آن ها روی مزیت هایی دست می گذارند که شبکه های جمهوری اسلامی روی آن نمی روند ،اما ما نیز مزیت های بسیاری داریم و شاهدیم که مخاطبان جمهوری اسلامی ثابت مانده و به رسانه ملی اعتقاد دارند.
وی ادامه داد: یکی از مزیت های ما این است که مردم ما مسلمان و معنوی هستند و به برنامه های مقدس علاقه دارند لذا در جمکران که مکانی استثنایی در دنیا است شاهد حضور ده ها میلیون نفر در برنامه های مختلف هستیم.
رییس سازمان صدا و سیما افزود: برخی به ما ایراد می گیرند که در سال های اخیر برنامه های گسترده دینی زیاد در صدا و سیما پخش می شود و این امر باعث می شود مساجد و تجمعات مذهبی خلوت شود که ازنظر حرفه ای و تجربه اجتماعی استدلال نادرستی است.
وی ادامه داد: پخش کردن عزاداری ها در شبکه های سراسری این بازتاب را دارد که عشق و علاقه جوانان به دین بیشتر می شود.
وی افزود: در بسیاری از استان ها و شهرستان ها تجمعات مذهبی شاهد حضور کسانی هستند که نوعا در سال های گذشته در این مراسم ها حضور نداشتند و این به دلیل تماشای مراسم از طریق تلویزیون بوده است.
ضرغامی گفت: پخش برنامه های گسترده مذهبی ،عزاداری و دعاخوانی باعث رونق این برنامه ها در سراسر کشور و دنیا می شود و باید با همه وجود تلاش کنیم که حال و هوای ویژه مسجد مقدس جمکران را به سایر مردم کشور منتقل کنیم.

** استاندار قم: ماراتن نفس گیری در رقابت با شبکه های ماهواره ای داریم
حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد صادق صالحی منشˈ نیز ابراز داشت: با افتتاح اتاق فرمان مسجد جمکران شاهدیم که امروز قم وارد عرصه جدیدی خواهد شد و این در حالی است که یک ماراتن بسیار نفس گیر و دشوار با شبکه های مختلف ماهواره ای داریم.
وی افزود: افتتاح این اتاق فرمان امتحانی بزرگ برای مسجد جمکران ، حوزه علمیه و برای کسانی است که به امام زمان(عج) دل داده هستند و پخش زنده برنامه های مسجد می تواند بسیار تاثیرگذار و اثر بخش باشد.
گفتنی است: استودیو و اتاق فرمان مسجد مقدس جمکران با هدف پوشش تصویری زنده از فعالیت های فرهنگی مسجد جمکران راه اندازی شده است که در حال حاضر سه شنبه شب ها و در آینده در سایر روزهای هفته برنامه های مذهبی و معارفی مسجد مقدس را پوشش می دهد.
این استودیوی زنده امکان آن را خواهد داشت که هر سه شنبه شب دل های مردم کشور را به مسجد جمکران متصل کند و در حال حاضر شش دوربین تا زاویه 360 درجه از اتاق فرمان در صحن عمومی ، گنبد ، درب اصلی و مسجد مقام مستقر شده است و از داخل اتاق فرمان قابل کنترل هستند.ک/2
7408 / 380
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن