تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 19 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821787488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار ویژه ری: مدیران کم کار تغییر می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار ویژه ری: مدیران کم کار تغییر می کنند شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: گزارش عملکرد دستگاه ها در سال 92 در حال بررسی است و مدیران دستگاه هایی که ضعیف عمل کرده و در انجام وظیفه خود کوتاهی کرده باشند تغییر می کنند.


ˈهدایت الله جمالی پورˈ روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: هر جا کوتاهی از دستگاه ها دیده شود موضوع را پیگیری می کنیم و حتماً به فردی که از شعار دولت عدول کرده باشد تذکر جدی می دهیم.
معاون استاندار تهران با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها مکلف به پاسخگویی مردم هستند، گفت: حتی اگر دستگاه ها به دلیل محدودیت هایشان نتوانستند کاری را انجام دهند باید با روی گشاده با مردم برخورد کنند و ما به عنوان نماینده دولت این مهم را یک اصل می دانیم.
وی ادامه داد: مشی دولت تدبیر و امید اعتدال است و در اعتدال عدول از اعتقاد و باور معنا ندارد بلکه اعتدال به معنای رعایت حد و حدود و انصاف است.
معاون استاندار تهران با تاکید بر اینکه انتصابات باید با رعایت حقوق مردم انجام شود، تصریح کرد: اینکه بیان می شود حرکت دولت یازدهم کند است، باید بیان کرد که یکی از علل این کندی به دلیل بررسی و کنترلی است که انجام می شود.
جمالی پور تصریح کرد: اینکه دولت های گذشته یک شبه کاری را انجام می دادند ما هم انجام دهیم درست نیست. نگاه مردم به ما که شعار اعتدال سر داده ایم متفاوت است. ما نیز منتصب به دولت تدبیر و امید هستیم و باید در چارچوب دولت حرکت کنیم.
فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه بازدیدهای سرزده به دستگاه ها ادامه دارد، عنوان کرد: مدیری که در شهرستان به بداخلاقی و کوتاهی کردن در انجام وظایف خود شهرت داشته باشد باید از این شهرستان برود.
تهرام/687/1348 / 1539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن