تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821157606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پزشکیان: آن موقعی که پول ها کرور کرور خرج می شد، کجا بودید؟ حالا عابد و زاهد شده اید؟/اروحیه نظامی گری به روحانی نسبت می دهند، اما ندیدند دولت قبل، خفقان ایجاد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
پزشکیان: آن موقعی که پول ها کرور کرور خرج می شد، کجا بودید؟ حالا عابد و زاهد شده اید؟/اروحیه نظامی گری به روحانی نسبت می دهند، اما ندیدند دولت قبل، خفقان ایجاد کرد

پزشکیان: آن موقعی که پول ها کرور کرور خرج می شد، کجا بودید؟ حالا عابد و زاهد شده اید؟/اروحیه نظامی گری به روحانی نسبت می دهند، اما ندیدند دولت قبل، خفقان ایجاد کرد
این نماینده مجلس در واکنش به ساخت مستند علیه روحانی گفت: کسانی که دست به این اقدامات می زنند، نمی خواهند نظام به ارامش برسد و دولت موفق باشد، چه در مورد روابط خارجی و مسائل داخلی/ نمی خواهند نظام به آرامش برسد.
به گزارش نامه نیوز،  مسعود پزشکیان وزیر اسبق بهداشت و نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار «انتخاب» ضمن انتقاد از تخریب ها علیه روحانی و دولت، خطاب به منتقدان می گوید: در دولت گذشته اجازه نقد نمی دادند، الان عابد و زاهد شده و می گویند دولت باید جوابگو باشد، البته دولت باید پاسخگو باشد اما این مسئله نباید به گونه ای باشد که عده ای جواب دهند و عده ای دیگر هرگز جوابی ندهند.

این نماینده مجلس در واکنش به ساخت مستند علیه روحانی گفت: کسانی که دست به این اقدامات می زنند، نمی خواهند نظام به آرامش برسد و دولت موفق باشد، چه در مورد روابط خارجی و چه مسائل داخلی.

وی افزود: این دسته از افراد در مجلس و بیرون از آن به صورت سیستماتیک و برنامه ریزی شده دست به اقداماتی می زنند که نه منطقی به نظر می رسد و نه به نفع مردم و کشور در این شرایط اقتصادی است.

وزیر اسبق بهداشت تصریح کرد: این افراد برای اینکه دولت موفق نشود، هر تلاشی برای تخریب آن می کنند.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد ادعای «روحیه نظامی گری روحانی در مستند جنجالی» گفت: عجیب است که روحیه نظامی گری به روحانی نسبت می دهند، اما نمی دیدند که دولت پیشین خفقان ایجاد کرده بود و به کسی اجازه حرف دادن نمی داد.

پزشکیان با بیان اینکه صداوسیما از ابتدای دولت، نقد و برنامه های نظارتی و انتقادی مثل «پایش» را آغاز کرده است، به طرح این سئوال پرداخت که «آیا صداوسیما در طول 8 سال گذشته، یکبار برنامه های نظارت و انتقادی چون  پایش را پخش کرد؟»

وی افزود: اینها هر روز نقد و پایش می کنند، اما حاضر نشدند یکی از کارهای دولت قبلی مانند دلارهایی که پخش کرد را نقد کنند.

وزیر اسبق بهداشت تصریح کرد: حالا عابد و مسلمان شده و می گویند دولت باید جوابگو باشد، البته دولت باید پاسخگو باشد اما این مسئله نباید به گونه ای باشد که عده ای جواب دهند و عده ای دیگر هرگز جوابی ندهند.

پزشکیان اضافه کرد: چنین اقداماتی به نفع مملکت نیست، چراکه اکنون کشور به اتحاد و مدیریت جهادی نیاز دارد و تخریب های غیرمنصفانه به نفع هیچکس نیست.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار «انتخاب» مبنی بر اینکه چه کسانی پشت این تخریب ها هستند گفت: این ها همان آدم هایی که در عرض 8 سال به پول و قدرت رسیدند.

پزشکیان با اشاره به درآمد 800 هزار میلیاردی در دو دولت گذشته گفت: آن موقعی که پول ها را کرور کرور خرج می کردند، این آقایان کجا بودند؟ این افراد که خوابشان برده بود و اکنون بیدار شده اند، چرا الان صداشان درامده و حالا دلسوز شده اند؟






1393/2/9





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن