تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815477741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز شوراها در مهاباد گرامی داشته شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روز شوراها در مهاباد گرامی داشته شد مهاباد - ایرنا - به مناسبت سالروز تشکیل شوراهای اسلامی، روز سه شنبه آیین ویزه ای با حضور جمعی از مسوولان مهاباد در تالار وحدت شهرداری این شهر برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه مهاباد در این آیین که نماینده مردم مهاباد در مجلس، فرماندار و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای مختلف این شهرستان حضور داشتند، با تاکید بر اهمیت شورا و مشورت در دین اسلام گفت: دین اسلام مسلمانان را به مشورت و تشکیل شوراها برای انجام تصمیم های مهم توصیه کرده است.
ماموستا ملاقادر سهرابی افزود: در نظام جمهوری اسلامی، مسوولان باید تمامی تصمیم های مهم را در جامعه براساس مشورت و تعامل با یکدیگر و مردم اتخاذ کنند زیرا در چنین شرایطی است که می توان به نتایج سودمندتری دست یافت
وی اظهار کرد: تا زمانی که مسوولان و مردم با هم تعامل و همفکری داشته باشند هیچ آسیبی کشور را تهدید نمی کند و تمامی نقشه ها و توطئه های دشمنان بی نتیجه می شود.
رییس شورای اسلامی شهر مهاباد نیز گفت: اعضای شورای اسلامی دور چهارم با همکاری شهرداری برنامه های خوبی را در بخش های عمران شهری، خدماتی و زیبا سازی شهر آغاز کرده است.
سید رئوف سیدی شورا را یک مجلس محلی عنوان کرد و افزود: تعامل دوسویه و همکاری گسترده شورا با مسوولان سایر دستگاههای اجرای می تواند زمینه ساز پیشرفت شهر در عرصه های مختلف باشد.
وی اضافه کرد: حفظ انسجام، وحدت و یکدلی، محوریت قانون و برنامه ریزی دقیق و اصولی از مهمترین وظیفه های شوراها برای خدمات رسانی بیشتر به مردم است.
در این آیین چند قطعه موسیقی کردی توسط گروه موسیقی سیتاک اجرا شد و در پایان از جمعی اعضای شوراهای اسلامی دور سوم و چهارم شهر و روستاهای مهاباد با اهدای لوح قدردانی شد.
در تقویم رسمی کشورمان نهم اردیبهشت به نام روز شوراها نامگذاری شده است.
7512/584/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن