تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815475408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقويت تعامل دستگاه‌هاي اجرايي و شوراها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۷:۵۲ب.ظ)
مديرکل امور شهري و شوراهاي استانداري قم عنوان كرد: تقويت تعامل دستگاه‌هاي اجرايي و شوراها مديرکل امور شهري و شوراهاي استانداري قم با بيان اينکه نياز امروز جامعه ما به تعامل است گفت: اگر تعامل دستگاه‌هاي اجرايي با شوراها بيش از گذشته باشد بهتر مي‌توانيم مشکلات مردم را حل کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي متقيان در همايش بزرگداشت روز ملي شوراها با اشاره به نهم ارديبهشت سالروز صدور فرمان تشکيل شوراها توسط امام (ره) گفت: شوراها يکي از ارکان قانون اساسي ايران است و امروز در مقطعي از تاريخ هستيم که شوراها نقش خود را به عنوان يک رابط بين مردم و دولت ايفا مي‌کنند.
وي بيان کرد: شوراها پارلمان‌هاي محلي هستند و در سطح محل و منطقه قانون وضع مي‌کنند و دستگاه‌هاي اجرايي موظف هستند به اين مصوبات عمل کنند.
مديرکل امور شهري و شوراهاي استانداري قم تصريح کرد: رهبر انقلاب تشکيل شوراها را موجب مردم سالاري ديني مي‌دانند که از استبداد جلوگيري مي‌کند.
وي با بيان اينکه نياز جامعه ما امروز به تعامل است گفت: اگر تعامل دستگاه‌هاي اجرايي با شوراها بيش از گذشته باشد بهتر مي‌توانيم مشکلات مردم را حل کنيم.
متقيان با اشاره به اينکه در قم هنوز به سمت شوراياري حرکت نکرده‌ايم مطرح کرد: در اصول مديريت شهري اگر سلسله مراتب نظرسنجي را خردتر کنيم بهتر مي‌توانيم مشکلات مردم را شناسايي کنيم و با شوراها مي‌توانيم نظرات مردم را بهتر بگيريم.
وي با اشاره به شعار «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» افزود: اميدوارم که اين شعار در دستور کار همه باشد و امسال نيز يکي از اولويت‌ها شکل گيري شوراياري‌ها در قم باشد.
مديرکل امور شهري و شوراهاي استانداري قم گفت: با توجه به شعار امسال لازم است که برنامه‌هاي مدوني را براي اجراي اين شعار داشته باشيم و اميدوارم که مجلس بسته‌هاي حمايتي را براي شوراها در نظر بگيرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن