تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813582238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان ملل حکم اعدام 683 نفر از اعضای اخوان المسلمین را محکوم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: سازمان ملل حکم اعدام 683 نفر از اعضای اخوان المسلمین را محکوم کرد
ˈنافی بیلایˈ کمساریاری حقوق بشر سازمان ملل متحد امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه ای، حکم اعدام 683 نفر از اعضای گروه اخوان المسلمین در مصر را به شدت محکوم کرد.
آفتاب: به گزارش پایگاه خبری لبنانی ˈالنشرهˈ، بیلای ضمن محکومیت این اقدام مقام های مصری، آن را نقض آشکار قوانین حقوق بشر خواند.


ˈبیلای ˈ ضمن اشاره به اینکه مصر میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی را امضاء و تایید کرده است، از مقام های این کشور خواست به طور جدی به تعهدات خود در قبال حقوق بشر پایبند باشد.


کمیساریاری حقوق بشر سازمان ملل همچنین افزود: ‫به جای صدور احکام اعدام گروهی علیه متهمان، دادگاه ها باید مطمئن شوند که متهمان از محاکمه عادلانه برخوردار هستند.


قاضی مصر در یک دادگاه، 683 نفر از اعضای اخوان المسلمین جمله محمد بدیع، رهبر این گروه را به اتهام دست داشتن در حمله به یک پاسگاه پلیس به اعدام محکوم کرده است.


در ماه مارس نیز 529 نفر دیگر با همین اتهام به اعدام محکوم شده بودند که حکم 492 نفر از آنان لغو شد. حکم بسیاری از آنها به حبس ابد کاهش یافت.


این در حالی است که معترضان خواهان بازگشت مرسی به قدرت بودند.


پس از برکناری مرسی در ماه ژوئیه، مقام های دولتی با هواداران اخوان المسلمین بشدت برخورد کرده اند.


دولت موقت تحت حمایت ارتش، گروه اخوان المسلمین را که از زمان برکناری محمد مرسی، رییس جمهور مصر به شدت تحت فشار بوده و آن گروهی ˈتروریستیˈ می داند.





تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن