تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820409595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارخوزستان: شوراها نزدیکترین نهاد به مردم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندارخوزستان: شوراها نزدیکترین نهاد به مردم هستند اهواز-ایرنا- استاندار خوزستان گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران، شوراها نزدیک ترین نهاد به مردم بوده، و بیشترین ارتباط را با افراد جامعه دارند.


ˈعبدالحسن مقتداییˈ روزسه شنبه در همایش شوراهای شهر و روستا در محل سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان افزود: انتظار از اعضای شورای های اسلامی شهر و روستا این است که با کار جمعی و تربیت نیروهای ماهر برای آینده، در راستای تامین منابع انسانی تلاش کنند.
وی گفت: نمایندگان آینده مردم خوزستان در مجلس شواری اسلامی، باید از مجموعه شوراها به مردم معرفی شوند، و این امر تنها با برنامه ریزی برای تربیت نیرو و تامین منابع انسانی کارآمد حاصل می شود.
وی بیان کرد: بیش از 120 هزار نفر در مجموعه شوراهای اسلامی در کشور فعالیت دارند که این اعضا توانسته اند کمک فراوانی به نظام جمهوری اسلامی ارایه دهند.
مقتدایی بیان کرد: اعضای شوراهای شهر و روستا می توانند بر اساس قانون کارهایی را انجام دهند که بسیاری از دستگاه های دولتی در انجام آن محدودیت دارند، و بدون شک اگر شوراها در انجام وظایف خود به خوبی عمل کنند شاهد تغییر چهره خوزستان خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه خوزستان در دوره های مختلف فرهنگ های مختلفی را تجربه کرده گفت: این استان در یک تعارض فرهنگی بسر می برد که این تعارضات باید به تعامل تبدیل، و در راستای ارتقای سطح فرهنگ جامعه استفاده شود.
در این آیین که به مناسب نهم اردیبهشت روز شوراها برگزار شد جمعی از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای خوزستان حضور داشتند.
7161/538/640
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن