تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820456228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگران با حرکتی جهادگونه برای حفظ و توسعه تولید ملی اقدام کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر کار: کارگران با حرکتی جهادگونه برای حفظ و توسعه تولید ملی اقدام کنند تهران بزرگ - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کارگران بسیجی برای حراست از انقلاب اسلامی حضوری موثر در دوران دفاع مقدس داشتند و امروز باید با حرکتی جهاد گونه برای حفظ و توسعه تولید ملی اقدام کنند.


ˈعلی ربیعیˈ روز سه شنبه در آیین تجلیل از مقام شامخ 14 هزار شهید والامقام جامعه کارگری، افزود: در صورتی اقتصاد کشور مقاومتی می شود که بسیج با پاکدستی، ایجاد امنیت کسب و کار، خلق روحیه همکاری و تعاون، زمینه کار و تلاش را در حیطه مأموریت های ذاتی خود فراهم آورد.
وی تاکید کرد: ایجاد فضای آرام در جامعه و افزودن امید برای آینده ای بهتر از وظایف مهم برای همه بویژه بسیجیان است .
ربیعی نامگذاری روزی به عنوان بسیج کارگری را نوعی نمادسازی دانست و اظهار کرد: بسیج، جویبار زلال تفکر عاشقانه امام و چشمه سار جوشان محبت و عشق به کردگار است.
وی با تاکید بر این که در بسیج، ایمان، آگاهی، شور و شعور در اخلاق با یکدیگر پیوند می خورند، اظهار کرد: امروز باید بسیج بیش از هر زمان دیگری حافظ امنیت فردی، جمعی و عامل به اخلاق باشد.
ربیعی ادامه داد: بسیج باید موتور حرکت پیشرفت و حرکت جمعی باشد، چرا که امروز به کار و تلاش خستگی ناپذیر و نوآوری و خلاقیت نیاز داریم .
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی حمایت از برنامه های اقتصادی دولت، ایجاد فضای آرام در جامعه، پیشگیری از تنش و افزودن بر امید مردم برای آینده بهتر و افزایش انسجام و همدلی و کمک به اعتماد عمومی به عنوان وظیفه همگان بویژه بسیجیان نام برد.
ربیعی تاکید کرد: باید آگاه باشیم برخی در داخل و خارج به دنبال ناامید کردن مردم هستند و ما نباید به بستر چنین حرکت هایی اجازه شکل دهی دهیم.
وی با تاکید بر اینکه به تحول اقتصادی نیاز داریم، یادآور شد: پیش نیاز چنین تحولی تغییر فرهنگ است و باید تولید محوری در جامعه به یک ارزش تبدیل شود و با عزم ملی و با حرکت بسیجی باید در این زمینه حرکت کنیم .
آیین تجلیل از مقام شامخ 14 هزار شهید گرانقدر جامعه کارگری و گرامیداشت روز بسیج کارگری با حضور مسوولان و دو هزار بسیجی کارگر در سالن همایش شرکت ساپکو برگزار شد.
تهرام/519/1109/ 605
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن