تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804683090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به تولید ملی مسیر رشد اقتصادی را هموار می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کارشناس اقتصادی؛ توجه به تولید ملی مسیر رشد اقتصادی را هموار می کند تهران - ایرنا - یک کارشناس مسائل اقتصادی، تولید ملی را راه هموار توسعه اقتصادی کشور دانست و افزود: اصلاح نسبی قیمت ها، افزایش بهره وری، توسعه صادرات، بهبود فضای کسب و کار و اجرای کامل هدفمندی یارانه ها از جمله راه های رونق بخشی به اقتصاد ملی خواهد بود.


علی سبحانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، نقش تولید را در تقویت اقتصاد ملی مورد تاکید قرار داد و افزود: رونق تولید زمینه ساز رشد اقتصادی است ضمن آنکه اشتغالزایی در کنار افزایش تولید ناخالص داخلی کشور می تواند هدف های اصلی اقتصاد ملی را محقق سازد.
به گفته این کارشناس اقتصادی، اصل اقتصاد که با معیشت مردم سر و کار دارد، به تولید بازمی گردد بنابراین برای افزایش رفاه جامعه باید بر روی تولید ملی متمرکز شد.
سبحانی، حمایت از سرمایه گذاران داخلی را در تقویت اقتصاد ملی موثر دانست و افزود: توسعه هدفمند صادرات، توجه به کیفیت تولید محصولات و رقابت پذیری می تواند اقتصاد دولتی را به یک اقتصاد خصوصی و دارای ثبات تبدیل کند.
وی با بیان آنکه رکود تورمی در سال های اخیر به بخش تولید و اشتغال کشور ضربه وارد کرده است، افزود: سیاست های اقتصادی باید در راه مقابله با این رکود تورمی وارد عمل شود.
این کارشناس اقتصادی، حضور مردم در صحنه اقتصاد را در سایه بهبود فضای کسب و کار ارزیابی کرد و افزود: با توجه به تصویب قانون بهبود فضای کسب و کار در مجلس و تاکید تیم اقتصادی دولت بر اجرایی شدن آن، باید راه رونق اقتصادی و تولید را از طریق بهبود فضای کسب و کار هموار کرد.
وی با بیان آنکه تحقق اهداف و برنامه های کلان اقتصادی با کمک مدیریت جهادی معنا پیدا می کند، افزود: اگر دیدگاه دلسوزان و مسئولان کشور بر روی منافع ملی متمرکز شود و از بعد ملی به موضوعات نگاه کنند، اهداف مهم اقتصادی محقق خواهد شد.
سبحانی تاکید کرد: عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در سال جدید، بهبود وضعیت اقتصادی، حفظ منافع ملی، تحرک، پویایی و همت بالای مسوولان به ویژه مجلس و دولت را می طلبد.
این استاد دانشگاه، افزایش تولیدات را مهمترین اولویت اقتصاد مقاومتی و بخش خصوصی را ظرفیت بالقوه افزایش تولیدات در کشور دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی به معنای تحکیم پایه های اقتصادی کشور براساس دیدگاه های علمی است بنابراین مدیران اجرایی باید براساس وظایف و اختیارات قانونی در این راه تلاش کنند.
سبحانی با اشاره به اینکه سعی دولت، تقویت پایه های اقتصادی و هدایت نقدینگی جامعه را به سوی بخش تولیدی است، افزود: نگرش مدیریتی صحیح از عوامل جذب سرمایه های سرگردان است و مردم با اعتماد به سیاست های مدیریتی کشور، منابع مالی خود را با اطمینان سرمایه گذاری خواهند کرد.
اقتصام (4)1070**1558
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن