تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820000889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه اراک: اقتصاد مقاومتی تسهیل گر رشد تولید ناخالص ملی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه اراک: اقتصاد مقاومتی تسهیل گر رشد تولید ناخالص ملی است اراک-ایرنا-نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: اقتصاد مقاومتی ضمن توسعه فراگیر کشور و افزایش بهره وری اقتصادی ، تسهیل گر فرایند رشد تولید ناخالص ملی است.


به گزارش ایرنا، آیت الله ˈقربانعلی دری نجف آبادی ˈ در خطبه های این هفته نماز عبادی ،سیاسی جمعه اراک افزود: در رویکرد اقتصاد مقاومتی، درآمدهای ارزی مانند ناموس ماست که باید با درایت و تدبیر حکیمانه به سرمایه های اثرگذار در بخشهای تولیدی و اشتغالزا هدایت شود.
وی با اشاره به پیامدهای حیاتی اقتصادی مقاومتی در کشور اظهار کرد: استقلال و قطع وابستگی های اقتصادی ارمغان ارزشمند تحقق اقتصاد مقاومتی است که ضمن ایجاد اشتغال مولد و پایدار ،بستر حضور ایران در بازارهای جهانی را پر رنگتر می کند.
امام جمعه اراک وظیفه دولت و ملت را در اجرای طرحهای کلان اقتصاد مقاومتی مهم توصیف کرد و افزود: در شرایطی دشمنان اسلام از هر ترفندی برای ساقط کردن جمهوری اسلامی بهره می برند، دولت و ملت ایران باید با درک ماهیت اساسی اصل اقتصاد مقاومتی توطئه های بیگانگان را همچون گذشته خنثی کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: بانکها و موسسات مالی کشور باید با سرازیر کردن منابع به سمت سوی اشتغال و تولید از پیشگامان اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در کشور باشند.
وی با اشاره به آموزه های معرفتی و اخلاقی دین مبین اسلام گفت: سبک زندگی اسلامی با محوریت اعتدال ومیانه وری می تواند عامل مهم تحقق اقتصاد مقاومتی در کشورمان باشد که مصرف بهینه با رویکرد کمک به منابع ذخیره انرژی از اولویتی خاص برخوردار است.
آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به آغاز دور دوم هدفمندی یارانه ها در کشور اضافه کرد: ملت ایران باید با ترویج راهکارهای الگوی مصرف بهینه در منابع انرژی ضمن حفظ و صیانت ازاین منابع برای آیندگان ، یاریگر نظام اقتصادی کشور نیز هستند .
امام جمعه اراک بیان کرد:مسوولان و دست اندرکاران ارشد کشور با سیاست گذاریهای کلان و بلند مدت خود باید از هدر رفت سرمایه های ملی کشورمان جلوگیری کنند که این مهم قطع رشته های وابستگی به بیگانگان را به همراه خواهد داشت.
وی با اشاره به آغاز ماه رجب تصریح کرد: ماه رجب مژده نویدی شادی بخش برای مومنان واقعی است که با درک فضایل این ماه ،خود را برای خشوع و خضوع در برابر پروردگار عالم آماده می کنند.
دری نجف آبادی با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه مایه برکت و امنیت کشور و از یادگارهای ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی است و همواره این نهاد مقدس پاسداری و صیانت از آرمانهای امام و رهبری معظم را در دستور کار خود داشته است.
یاداوری و تاکید بر هفته بزرگداشت مقام معلم ،شب لیله الرغائب،هفته کار و کارگر، بیستمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی گلپایگانی و ارتحال عالم ولایتمدار و وارسته حجت الاسلام حاج آقا مسلم ملکوتی از اهم دیگر محورهای مورد تاکید امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اراک بود.ک/2
7112/560/681
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن