تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819792565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات حمله میلیونی به مطب پزشکی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: جزئیات حمله میلیونی به مطب پزشکی
عاملان حمله میلیونی به مطب پزشکی در میرداماد در تجسس‌های علمی پلیس دستگیر شدند.
آفتاب: روز 25 آبان‌ماه سال گذشته دو مرد نقابدار با حمله به مطب پزشکی در خیابان شریعتی و حوالی میرداماد به زورگیری دست زدند.

به گزارش ایران، بررسی‌های میدانی پلیس نشان داد دزدان ساعت 5/9 شب در خلوتی مطب یک پزشک به آنجا حمله کرده و با بستن دست‌وپای دکتر و خانم منشی، پول‌ها و اشیای قیمتی داخل مطب را به سرقت برده‌اند.

بازپرس نصرتی از شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران برای ردیابی این زورگیران به تیمی از اداره 5 پلیس آگاهی تهران دستور داد دست به‌کار شوند.

کارآگاهان خود را در برابر شگردی دیدند که در آن دزدان ابتدا به شناسایی مطب پرداخته و با اطمینان از خلوتی آن دست به سرقت زده‌‌اند.

تیم پلیس برای شناسایی دزدان بلافاصله سراغ دوربین‌های مداربسته ساختمان‌های اطراف مطب پزشک رفتند و دیدند دو زورگیر که رنگ لباس‌هایشان با دزدان نقابدار مطب همخوانی دارد از پرایدی سفید رنگ پیاده شده و وارد ساختمان مطب شده‌اند.

صاحب پراید خیلی زود شناسایی شد و افسر پرونده با دیدن تصویر مردی 32 ساله به نام «مهدی» به بررسی پرونده بیماران مطب پرداخت و پی برد این مرد آخرین بار دو ماه پیش به این پزشک مراجعه کرده است.

کارآگاهان که توانسته بودند بعد از ماه‌ها تحقیق به پشت درخانه «مهدی» در خیابان مولوی برسند، روز دوم اردیبهشت ماه سال جاری وی را دستگیر کردند.

«مهدی» ابتدا خواست داستان‌سرایی برای بی‌گناهی‌اش کند اما وقتی فیلم دوربین مداربسته و پرونده پزشکی‌اش را دید لب به اعتراف گشود و ادعا کرد دو دوستش به‌نام‌های «سهیل» و «حسام» را به وسوسه‌ انداخته تا با وی در این سرقت همراه شوند.

«مهدی» گفت: دو ماه پیش با همسرم و برای انجام اقدام‌های پزشکی به مطب این دکتر رفتیم، در آنجا با دیدن شلوغی داخل مطب و اطمینان از مراجعه روزانه تعداد زیادی از بیماران به مطب، اطمینان پیدا کردم در پایان هر روز مقدار زیادی پول در این محل وجود دارد، از همان زمان طرح و
نقشه سرقت از مطب پزشک را طراحی و دو دوستم را با خودم همراه کردم.

«مهدی» ادامه داد: ساعت 5/9 شب با «سهیل» و «حسام» 22 و 21 ساله سوار پرایدم شده و به محل سرقت رفتیم، من با حسام پس‌از نقاب زدن وارد ساختمان شده و «سهیل» نیز پشت فرمان نشست و منتظر ماند.

کارآگاهان با همین اعتراف‌ها به سراغ «سهیل» و «حسام» رفتند و با شناسایی مخفیگاه‌های آنان در خیابان‌های دماوند و محدوده میدان سپاه در دو عملیات همزمان، زورگیران مطب پزشک را دستگیر کردند.

این دو تبهکار وقتی پیش روی رئیس باند قرارگرفتند سر به زیر انداخته و حمله میلیونی به مطب پزشک را به گردن گرفتند.




تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن