تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821128232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شوراها تبلور خواست و اراده مردم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شوراها تبلور خواست و اراده مردم هستند سرپل ذهاب - قصرشیرین - ایرنا - رییس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان سرپل ذهاب گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا بعنوان یک نهاد و تشکل مردمی تبلور اراده و خواست مردم هستند.


ˈعلی رستمیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک فرا رسیدن نهم اردیبهشت روز شوراها افزود: مسوولان باید از ظرفیت این نهاد و تشکل مردمی برای حل مشکلات جوامع شهری و روستایی بهتر و بیشتر استفاده کنند.
وی شوراها را پل ارتباطی مردم با مسوولان معرفی کرد و یادآور شد: شوراها در انتقال مسایل و مشکلات جامعه به مسوولان و مشارکت برای رفع این مشکلات نقشی مهم و اثرگذار در جامعه ایفا بر عهده دارند.
رستمی اظهار کرد: امید است در سالی که توسط مقام معظم رهبری بنام ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ نامگذاری شده بتوانیم با همدلی در راستای پیشبرد برنامه های نظام اسلامی و منویات معظم له تلاش و همتی عالی داشته باشیم.
وی با اشاره به اهمیت شورا و مشورت در اسلام گفت: چه ارزشی بالاتر از اینکه در قرآن کریم بر اهمیت شور و مشورت تاکید بسیار شده که این مهم، راه را برای ما روشن ساخته که اگر در کاری نظر و خرد جمعی باشد، دستیابی به موفقیت میسر است.
رستمی شورا را یک قدرت تصمیم گیرنده در روستا، بخش، شهر و شهرستان خواند و اضافه کرد: شورا از جنس مردم است که مشکلات را لمس کرده و عزم خود را جزم کرده تا چشم بینایی برای دیدن مشکلات و گوش شنوایی برای شنیدن دردهای مردم و پل ارتباطی برای انتقال این مسایل به مسوولان باشد.
وی خاطرنشان کرد: مهمترین اقدامات شورای بخش مرکزی شهرستان سرپل ذهاب در دوره چهارم را ساماندهی دهیاری ها، همکاری با ادارات صنعت و معدن و تجارت برای صدور کارت مرزنشینی و همچنین همکاری با اداره بیمه روستایی در راستای توسعه بیمه کشاورزان و روستاییان است.
به گفته وی، شرکت در جلسات کارگروها بمنظور مطرح کردن مشکلات روستاها، 200 مکاتبه اداری با موضوع رفع مشکلات روستاها با دستگه های اجرایی شهرستان، شرکت در گردهمایی های شوراهای روستایی و پیگیری رفع مشکلات آب آشامیدنی برخی روستاهای تابعه از دیگر اقدامات انجام شده توسط شورای بخش مرکزی بشمار می رود.
نهم اردبهشت سالروز تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستاست.
7399/567/712
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن