تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813118852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفدهمین کنگره اورولوژی ایران با حضور بیش از هزار اورولوژیست آغاز به کار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هفدهمین کنگره اورولوژی ایران با حضور بیش از هزار اورولوژیست آغاز به کار کرد تهران-ایرنا-هفدهمین کنگره اورولوژی ایران صبح امروز سه شنبه نهم اردیبهشت ماه با حضور بیش از هزار اورولوژیست از داخل و خارج از کشور در پژوهشگاه نیرو آغاز به کار کرد.


به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، دبیر علمی هفدهمین کنگره اورولوژی ایران در مورد این کنگره گفت:این کنگره بزرگترین رخداد سال اورولوژی برای کشور محسوب می شود و در آن موضوعاتی مانند سرطان های دستگاه ادراری، اورولوژی اطفال، اورولوژی زنان، ناباروری مردان و آندویورولوژی مورد بحث و تبادل نظر بین صاحب نظران این حوزه قرار می گیرد.
سراج الدین وحیدی افزود: شرکت کنندگانی از کشورهای آمریکا، سوئد، ایتالیا و اتریش در این کنگره حضور دارند که همگی از اورولوژیست های ایرانی مقیم خارج هستند.
وی هدف از برگزاری این کنگره را به روز کردن اطلاعات اورولوژیست ها و تبادل تجربیات آنها عنوان کرد و گفت: بزرگ ترین هدف کنگره امسال انتقال مهارت و تجربیات در جراحی اورولوژی است.
وحیدی ادامه داد: 200 مقاله به دبیرخانه این کنگره ارایه شده است که از این تعداد 160 مقاله پذیرفته شده است و از این تعداد 75 مقاله به صورت سخنرانی، 35 مقاله به صورت پوستر و 50 مقاله به صورت دیجیتالی ارایه می شود.
این متخصص اورولوژی در مورد تفاوت این کنگره با کنگره های قبلی گفت:در این کنگره سعی شده است با برپایی میزگردها و نمایش فیلم های تخصصی، یک فضای آموزشی - بصری ایجاد شود تا شرکت کنندگان از موفقیت های جراحی افراد خبره در هر شاخه اورولوژی بیشترین بهره را ببرند.
وحیدی افزود: درحاشیه این کنگره 2 کارگاه آموزشی نیز برگزار می شود که اورولوژیست ها بتوانند به بررسی رخدادهای علمی بپردازند.
وی ادامه داد: همچنین در پایان این کنگره 2 مقاله برتر اورولوژیست های شاغل در حوزه دانشگاهی و اورولوژیست های بخش خصوصی معرفی می شود.
وحیدی امتیاز بازآموزی برای اورولوژیست های شرکت کننده در این کنگره را 20 امتیاز عنوان کرد.
علمی(3)1834**1440
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن